• Ung kvinna

RETRO-länkar! Barnvagnar mm.

Här kan vi retro-älskare länka till olika coola retrovagnar och andra tuffa retrogrejer på nätet!

Eftersom det blev så många länkar i den andra tråden www.familjeliv.se/Forum-3-141/m8668950.html

så startade jag nu denna länk-tråd!

• Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.
  • BillaBong

Ang. den här hästen...

... förstår nu att de är nyproducerade? Såg en förut som var gammal, så det här måste vara någon slags ny kopia? Vem/vilka är det som tillverkar dem i dag, vet någon det?
    d(-_-)b
  • Coccos

Bettzen, nu blir man ju väldigt nyfiken på vad den suddiga bilden föreställde eftersom annonsen är borttagen...

• bettzen

coccos: det var en tvillingsulky!

• Kärleksdronken

I helgen var jag hos barnens farmor och rotade bland gamla tygstuvbitar från 70-talet. Vi fick ihop det till att kunna bli ett coolt lapptäcke med smurftyg, barbapapatyg, nåt med klöver på och nåt med bulliga oranga hjärtan! Och så fick vi Barbapapagardiner!! Vilken lycka!

• bettzen

men kärleksdronken: nu är jag riktigt avis!!! Jag försökte själv få åt mig två jättesnygga rullgardiner med barbapappa från min mors nya gubbe. Men fast de suttit i "pojkrummet" på övervåningen i hundra år så skulle han ha kvar dem. Och fast ingen av hans barn visat intresse för dem. Surt! Vilken farmor dina barn har!! *ännu mera avis....*

Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.