• Ung kvinna

RETRO-länkar! Barnvagnar mm.

Här kan vi retro-älskare länka till olika coola retrovagnar och andra tuffa retrogrejer på nätet!

Eftersom det blev så många länkar i den andra tråden www.familjeliv.se/Forum-3-141/m8668950.html

så startade jag nu denna länk-tråd!

• Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.
  • Coccos

Heheh, vi har en liknane babuschka, nämligen en Led Zeppelin-babuschka. Jag säger till när jag lagt in bild på den. Sååå ful! Men rolig.

• bettzen
    nilsholgersson.jpg

kolla vilken cool gardin/bonad jag hittat :)
  • Nifelheim

bettzen:en sån har jag ockå....från när jag var liten. nu står den i vardaggsrummet ihoprullad o väntar på en spik o hänga på. tänkte ha den ivanför spjälsängen sen,,, Är din också från när du var liten? Hur gammal är du isf? Vet inte om min var ny när jag var liten eller om min syster hade den först.

• bettzen

Ja det är en 70-talare väl? Jag fick ärva mycket när jag var liten så fast jag är född 78 så finns både 60 och tidigt 70-tal bland grejerna:)

• Nifelheim

Mkt möjligt. Syrran är född -73 så då är den säkert från när hon var liten. Jag är ju född -85 så det vore underligt om jag hade fått den ny då när du hade en exakt likadan.

• bettzen

kärleksdronken: tackar! Jag vet bara inte var jag ska ha den här hemma. Får spara på den tills det kanske eventuellt blir hus nångång och jag får göra i ordning ett rejält barnrum!

• Kärleksdronken

www.tradera.com/auction/aid_31101202
    söt klänning!

www.tradera.com/auction/aid_31177175
    kul tröja

www.tradera.com/auction/aid_31008330
    sparkdräkt från Annamodeller

www.tradera.com/auction/aid_31188547
    plyschoverall
    (En sån skulle man ha själv att gå hemma och skrota i, vad mysigt!)

www.tradera.com/auction/aid_31258585
    den här är ju bara såå cool, fast tyvärr vill nog inte min son gå i den, den är nog lite tjejig, annars hade jag budat direkt!

• Coccos

Kärleksdronken
    Overallen som du säger "en sån skulle man ha själv" om. En sån har jag! Med skärp. Den är jätterolig, hade glömt att jag hade den. Måste rota fram den.

• Coccos

Alltså, jag har den i vuxenstorlek.

Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.