• Ung kvinna

RETRO-länkar! Barnvagnar mm.

Här kan vi retro-älskare länka till olika coola retrovagnar och andra tuffa retrogrejer på nätet!

Eftersom det blev så många länkar i den andra tråden www.familjeliv.se/Forum-3-141/m8668950.html

så startade jag nu denna länk-tråd!

• Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.
  • Kärleksdronken

Coccos, vilka romantiskt softade bilder till din senaste länk! Eller har dom en liten knodd hemma som gillar att peta på linsen med kladdiga fingrar... (får alltid såna bilder själv pga en dotter som gillar kameran, känner igen det där dimmiga fina skimret som alltid blir )

• Maerion

Hoppar in här..

Åhh vilken snygg dress med hjärtan! Budade lite, men blev lite väl dyrt..

Budade lite på förklädesklänningen förut också.

Men den här knep jag iaf, tror den blir helsöt på! ;)

www.tradera.com/auction/auction.aspx

• norgesessan

jag köpte et sånt hjärta till min dock vagn, den finns säkert hemma nånstans...fast det står på norska..

• Kärleksdronken

Maerion, det var ju ett bra pris du fick på den! Hjärtdressen blir nog dyr, nu var den uppe i 162 kr och det är ändå fem dagar kvar. Tänk på den där uggle-t-shirten som gick för 300 eller vad det blev. Helt tokigt!

• Kärleksdronken

Nifelheim, det ser ju ut som hon säljer hjul till typ en gammal Emmaljunga eller nåt också. Skulle kunna vara. Fast det står inget om dom?!

• bettzen

kärleksdronken: jag har mejlat henne om de vita hjulen och hon skrev att de svarta är till dockvagn.

Hon ville dock ha bud på de vita hjulen så vi får väl se...SKulle annars passa min sulky....

• Nifelheim

kärleksdronken: ja det var de jag menade. fast nej de stod inget i annonsen om dem, så man kunde inte vara säker på vad det var för hjul

Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.