• Ung kvinna

RETRO-länkar! Barnvagnar mm.

Här kan vi retro-älskare länka till olika coola retrovagnar och andra tuffa retrogrejer på nätet!

Eftersom det blev så många länkar i den andra tråden www.familjeliv.se/Forum-3-141/m8668950.html

så startade jag nu denna länk-tråd!

• Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.
  • Cecci78

någon som vet var jag kan få tag på ett sådant där bulligt plasthjärta med texten "rör mig inte" att ha hängandes i vagnen? Jag vet att jag hade ett brunt sådant när jag var liten men jag vet inte var det är och vill såå gärna ha ett

• Kärleksdronken

Coocos, nä, vad häftigt!!!! Det måste ju vara urmysigt att ha en sån, vad coolt! Var hittar man en sån? Å, jag önskar mig en tidsresa där jag bara skulle springa runt och få shoppa järnet, suck....

• Amanda

Cecci78:
    Jag har sett några såna på Tradera för inte så länge sedan.

Annars kanske du kan sy en själv?
    En kompis till mig (Pejgan här på FL) sydde en till mig i fleece och broderade "Rör mig inte" på.
    Den blev jätte fin!

• Coccos

Såna har varit till salu på Tradera. Flera stycken. Vet dock inte om det finns några där nu...

• Coccos

Alltså ovanstående svar var till Cecci.

Kärleksdronken
    Jag har köpt plyschdräkten på typ Myrorna eller nåt sånt. En kompis till mig har en röd. Den är också superfin! Ja, shopping, det är fina grejer det!

• Kärleksdronken

Å, förlåt, det var nallen. Nästan rätt!

• Coccos

Cecci, snacka om att du fick många snabba svar på din fråga.

• Cecci78

Ja verkligen. Jag såg nallen för ett tag sedan, en blev såld iaf. Tänkte näästan köpa den men det är ju ett plasthjärta jag vill ha. Får hålla ögonen på Traderaauktioner framöver:) Tack för alla svar.

Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.