• Ung kvinna

RETRO-länkar! Barnvagnar mm.

Här kan vi retro-älskare länka till olika coola retrovagnar och andra tuffa retrogrejer på nätet!

Eftersom det blev så många länkar i den andra tråden www.familjeliv.se/Forum-3-141/m8668950.html

så startade jag nu denna länk-tråd!

• Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.
  • Kärleksdronken

Är det nån som minns Milk energy-scarvsen man fick i mitten av 80-talet från Arla, tror man fick en singel också med en poppig låt... Min sambos (helgon)mamma har ju förståss sparat den scarvsen, idag har min dotter den lite käckt knuten på huvet Minns att man fick nån bruksanvisning med på hur man kunde knyta den på olika sätt, jag var tio-elva år då och tyckte det var sååå coolt! Nu har vi inte fått hem vår nya kamera än, men ska lägga in en bild sen!

• Coccos

Hej retro-människor! Det visade sig att jag har en retro-grej i min ägo (tror jag): En gammal babybjörn! Den ser helt oanvänd ut (vi har fått den i present) och tyget är superfint tycker jag. Finns att skåda i mitt galleri. Uppochner tyvärr, men men.

• bettzen

coccos: du, den ser superfin ut babybjörnen! Härligt med randigt!!

• Coccos

Ja visst är den fin! Synd att min rygg går av om jag använder babybjörn. Men vissa saker kan ju bara ligg aoch vara fina.

• bettzen

Jamenvisst, min son var så stor redan tidigt att det inte funkade med bb. Jag kom aldrig mig för att prova sjal då men har en bärsele för större barn nu. Men han vill mest gå själv(och göra ALLT själv för den delen....)nu. Ja det är kul med fina saker!! Det är ju omöjligt att låta bli också när man springer på dem:)

• BillaBong

Fasen vilken cool! Dock inte så funktionell kanske? När barnen är så pass stora att de kan använda den där är det väl en BMX och TV-spel som gäller istället för någon gammal trähäst (den såg så hög ut tänkte jag). Man får passa på att ge dem gamla retrogrejer medan de är så små att de inte vet annat Räcka ut tungan 

d(-_-)b
Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.