• Ung kvinna

RETRO-länkar! Barnvagnar mm.

Här kan vi retro-älskare länka till olika coola retrovagnar och andra tuffa retrogrejer på nätet!

Eftersom det blev så många länkar i den andra tråden www.familjeliv.se/Forum-3-141/m8668950.html

så startade jag nu denna länk-tråd!

• Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.
  • Coccos

Yoyna
    Nja, det bestämmer man väl själv om man vill göra eller inte. Men det kan ju vara kul att visa upp sina fynd från 70- och 80-talen.

• Yoyna

Coccos: Ja, jag tycker ju att det är jätteroligt att kika på andras fynd förstås! Ska funderar på det, kanske kan jag lägga upp lite bilder är jag har något att visa upp!

• Kärleksdronken

Coccos, vilka härliga färger! Igår var jag på Emmaus på Götgatsbacken, dom hade mycket 70-talskläder där. Fast jag tycker att dom var lite dyra, tröjor låg på runt 40-50 kr, men mycket hade dom, härligt att bara titta på! Hittade en åkpåse i ljusbrun manchester där för 140 kr, helt klart dagens fynd

• Kärleksdronken

Ha ha!, då kan jag ju bara säga avis tillbaka, du som har så mycket fint

• Kärleksdronken

Den bruna åkpåsen blir perfekt till "Bettzens gröna"

• bettzen

När ska den få heta dronkens gröna då? Flört

• Kärleksdronken

Nä den kommer alltid heta "Bettzens gröna"

• Merle

Hej allihop. Igår köpte jag en symaskin, en jättefin grön Bernina från -62. Fick med originalväska med instruktionsbok och alla tillbehör. Så nu kan jag börja sy alla lapptäcken och allt som jag tänkt på.

Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.