• Ung kvinna

RETRO-länkar! Barnvagnar mm.

Här kan vi retro-älskare länka till olika coola retrovagnar och andra tuffa retrogrejer på nätet!

Eftersom det blev så många länkar i den andra tråden www.familjeliv.se/Forum-3-141/m8668950.html

så startade jag nu denna länk-tråd!

• Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.
  • Cecci78

Kärleksdronken: det var nog lite möbler i, men de kan ju inte varit så speciella eftersom jag inte kommer ihåg det, men jag kan kolla i morgon igen.

Ja det var ju iaf inte jag som köpte Blocket sulkyn, inte efter mitt kap (förlåt, måste bara skryta lite till

Jag har trappat av mitt smurfsamlande nu, men för 5-10 år sedan samlade jag en hel del och har en del kvar från när jag var liten, måste vara över 100 jag har. Har lagt ner alla i tittskåp från IKEA och hade de på väggen tills för några år sedan.

• kristinah

dronken - ja du...jag veeet inte...kanske är det en 80-talare...den är helkromad i handtagsdelen - ingen plast på alls...sen är själva kryssdelarna på chassit på sidorna platta och blåa....tyget vittnar nog om att det är en 80-talare när jag tänker efter.....

kan ta kort på den imorrn

• kristinah

min mormor har släpvagn och hon bor granne....så det ordnar sig...ja du tänk om de hittar ALLT på önskelistan

glömde ju:
    *gamla härliga 70-talskläder!!! och åkpåsar och dynor till vagnarna...

• muulin

nån som varit på loppisen i Vårby på sistone?

• MiniFia

När jag var hos min mormor i onsdags hittade jag mina och mina syskons gamla bebisleksaker. Tog hem dem direkt till min samling. Finns en del bilder i galleriet under Starka bilder om nån vill kika. Sakerna är från mellan 1976 å 1986.

• bettzen

minifia: vilka fiina saker! Gu va roligt att ha kvar!

• Maerion

MiniFia - Fina! Gillader speciellt BRIO-snigeln!

Lurv - Wow! Den var.. speciell..

♥ Mamma till Nora 060425 ♥
  • Cecci78

Dronken: nu har jag varit o tittat på dockskåpet igen, men det var inga möbler till det, minnet....

Det är jättefint, fast i lite behov av renovering. Det är nog drygt 1 meter högt upp till skorstenen. (står alltså på golvet). Längst ner finns tre knappar till elen som är indragen. Jag kan tänka mig att det är från 50-talet eller tidigt 60-tal. Hade jag haft en flicka hade jag köpt det. Jag bor i norra delen av Småland.

Svar på tråden RETRO-länkar! Barnvagnar mm.