• Wolfhound

Moralen framför allt!;.)

En tråd med moralkakor. Allt som man moraliskt sett vill anmärka på som en äkta sur moraltant.

Jag vill anmärka på feta gamla gubbar, som går omkring i kortbyxor där magen hänger utanför och som har hängpattar med hår på.
    Dessutom kvinnorna som går omkring i väääldigt urringat, så att brösten nästan hänger utanför. Varför kan dom inte peta in pattarna i urringningen isåfall så att vi slipper se dom.

Det är dessutom väldigt omoraliskt att sitta och fnittra, så som unga flickor gör på bussar och tunnelbana. Vad tusan har dom så roligt åt?

OBS! Detta är en ironisk tråd! Bara skämt

• Svar på tråden Moralen framför allt!;.)
  • Kojak

Nej jag har inte varit och moraliserat i någon annan tråd. Har bara svårt att komma på fler saker att förfasa mig över.

• Lycklig 76a

Kojak: jag hänvisar moraliskt till mitt inlägg nr 137

• Aquariana

Jag är så omoralisk att jag går och lägger mig nu. Ska flyga 24 timmar med början i morgon så jag behöver min skönhetssömn.... eller ja, sömn iallafall

Håll moralen hög, mina damer! Återhöres när undertecknad återsamlar sig inom gamla ärorika svedalas utsuddade gränser. Då höja vi moralens blågula flagg och vinkar glatt med rakhyvlarna! Må väl!

• Lycklig 76a

Aquariana: Låter förträffligt! Hissa flaggan itopp för moralen!!!
    kram kram

• KarJac

Jag är uppe omoraliskt tidigt! Gissar att ni moralister ligger å sover efter er nattliga moralsejour.
    Kom fram till att jag oxå ska bli poliiker, dom verkar ha kul + att det med svartspriten lät bra

• Erasmus

Var e Ni..moralismens förtrupper?!?!?! Låt oss fortsätta den outtröttliga kampen mot det moraliska förfallet!!!

Angående andra trådar så anser jag det totalt moraliskt förkastligt att pissa i bassänger där andra människor badar i!! - fritt fram att spekulera om tänkbara "straff" -

• Erasmus

KarJac: Låter som ett ypperligt "straff"..så får det bli!!

• RadixLecti

Hängpattar, snackas det om i TS. Såna här då?

• KarJac

RadixLecti- En t-shirt hade kanske varit att föredra? Hrm hrm. (och några tusen meter silvertejp för att hålla in allt )

Svar på tråden Moralen framför allt!;.)