• Wolfhound

Moralen framför allt!;.)

En tråd med moralkakor. Allt som man moraliskt sett vill anmärka på som en äkta sur moraltant.

Jag vill anmärka på feta gamla gubbar, som går omkring i kortbyxor där magen hänger utanför och som har hängpattar med hår på.
    Dessutom kvinnorna som går omkring i väääldigt urringat, så att brösten nästan hänger utanför. Varför kan dom inte peta in pattarna i urringningen isåfall så att vi slipper se dom.

Det är dessutom väldigt omoraliskt att sitta och fnittra, så som unga flickor gör på bussar och tunnelbana. Vad tusan har dom så roligt åt?

OBS! Detta är en ironisk tråd! Bara skämt

• Svar på tråden Moralen framför allt!;.)
  • RadixLecti

"I'm bigger than you, and higher up the food-chain. Get in my belly!"

• Erasmus

RadixLecti: Ja..läs tidigare förhållningsregler för sådana som dig ..sammanfattning på sidan 4 eller 5 tror jag!! För övrigt anser jag att du helt enkelt bör sluta gorma till allt som råkar vara mindre än dig - Gätt in maj bälleeeeee!!!

• Erasmus

Wolfhounds sammanfattning på sidan 7.

• RadixLecti

Men allt ÄR ju mindre än mig.
    Och jag är hungrig.

• Erasmus

RadixLecti: Fan..ha'ru mask eller?!?!

• KarJac

Har du inte nåt på dig själv du kan smaska på då? Det borde väl finnas nåt du inte kommer att sakna på din enorma lekamen! Låt oss andra va ifred lixom!! Tycker det är högst omoraliskt att knapra på andra...

• lena ekman

Måste få tillägga att när dottern (2,5 år) såg den manlige vaktmästaren klippa gräs i bar överkropp utbrast hon "han har större tuttar än mamma"

• RadixLecti

"Måste få tillägga att när dottern (2,5 år) såg den manlige vaktmästaren klippa gräs i bar överkropp utbrast hon "han har större tuttar än mamma""

Det sorgliga var att vaktmästarn väger 63 kilo.

*flyyyr*

Svar på tråden Moralen framför allt!;.)