• Wolfhound

Moralen framför allt!;.)

En tråd med moralkakor. Allt som man moraliskt sett vill anmärka på som en äkta sur moraltant.

Jag vill anmärka på feta gamla gubbar, som går omkring i kortbyxor där magen hänger utanför och som har hängpattar med hår på.
    Dessutom kvinnorna som går omkring i väääldigt urringat, så att brösten nästan hänger utanför. Varför kan dom inte peta in pattarna i urringningen isåfall så att vi slipper se dom.

Det är dessutom väldigt omoraliskt att sitta och fnittra, så som unga flickor gör på bussar och tunnelbana. Vad tusan har dom så roligt åt?

OBS! Detta är en ironisk tråd! Bara skämt

• Svar på tråden Moralen framför allt!;.)
  • Wolfhound

Erasmus: Ja, absolut!! Dom ska rakas, överallt där minsta hårstrå växer!

KarJac: Åh, hemskt hemskt!! Är det verkligen någon som köper Carola´s skivor? Tjära och fjädrar är ett för milt straff för det!/Ja mata Martin med brysselkol och dom han dejtar med vitlök.
    Nåväl, vi kan ta och hissa upp dom därna hängpungarna en bit då. Kanske med ett stödbandage....eller nå´t.Hm

• KarJac

Omoraliskt att Moraltråden faller i glömska!! Fy på oss!!!
    Wolfhound- Jag har hört om dom som köper Carolas skivor. Låter som en sekt... omoraliskt!! Tänkbart straff- vad sägs om kastrering????  Eller är det oxå för milt?? Då finns det annat...

Tycker nog förresten att det är ett bättre straff att mata Martin Björck med glödande kol istället för brysselkål!! Men egentligen har han straffats nog som är tillsammans med Lena PH.... huvva!!

*letar fortfarande febrilt efter att läxa upp dom där brunbrända muskulösa ynglingarna från moralens förfall*

>mamma till Alexander och Elias
  • lucifer69

Jag tänkte man kunde straffa de som köper Carolas skivor genom att de får bara lyssna på riktig satanist heavy metal i 2veckor/skiva.. o vad man kan göra med hängpungar är ju samma som med hängpattar... PUSH-UP....

• KarJac

Lucifer69- Blev väldigt intresserad av din push-up hängpunggrej!! Hur hjälper den på en nudiststrand??? Är det typ som säkerhetsnålar man fäster på pungen och sen hänger i ett band runt halsen?? Demonstration?? Nån som ställer upp??

Death Metal till Carolafans e ju helt ok!!! Eller tvinga dom att lyssna på ett band med bara könsord på i 12 timmar!!!  Eller varför inte landsförvisa dom??

• lucifer69

KarJac: det finns ju faktiskt HUDFÄRGADE push up... då syns de ju inte...

• KarJac

Men tänk om könshåret sticker utanför då? Yack, kväljning!!! Tycker säkerhetsnål låter bättre!! No pain no gain

• Erasmus

Okej..låt oss köra på KarJacs säkerhetsnålslösning tills vidare för dessa vedervärdiga hängpungar(gulp..hoppashoppashoppas jag aldrig får hängpung..hur mycket behöver den "hänga" egentligen..jag kanske redan har en?!?!)

Någon annan omoral vi ska ta tag i????

• RadixLecti

Erasmus.

En kall dusch, så är hängpungsproblemet löst. För tillfället iaf.

• Erasmus

Radix: *skratt*..sant!! Men ska man verkligen behöva ligga i ett badkar med kallt vatten hela sin ålderdom!?! Jag menar - när man ändå ser ut som ett russin på torra land alltså!?!

• KarJac

Erasmus- operera operera operera!!! Strama ut, klipp bort, sy ihop!!

Ska jag göra om jag får hängpattar
    eller hängmage....
    eller hänghaka...

Hmmm... när börjar en pung hänga?? Den gör ju det jämt ju... Vart går gränsen??

Svar på tråden Moralen framför allt!;.)