Piercing ! Se hit !
var är ni piercade och hur många har ni ?
tänker ni göra fler ?
intressant om intim piercade svarar också . jag är själv intim piercad .
var är ni piercade och hur många har ni ?
tänker ni göra fler ?
intressant om intim piercade svarar också . jag är själv intim piercad .
haha dne fuinka fin fint, men den är ju inte så "stimulerande" nu när jag har ett längre läckesmycke i, sen när man sätter i ett kortare så syns bara ena kulan på piercingen den andra "döljs" av kappan så då ska det bli lite extra fart på`n haha
Men den funka det gjorde den även med läkesmycke *drömmer mig bort*
haha
Funderar ni på en, GÖR DET FÖR FAN!
Har en i navlen och en i läppen,funderar inte på fler. Vill ha i tungan men pojkvänen förbjuder mig
hahahahahahahaha här ser man en som är nöjd
hahahahaha bra det
roligt med folk som är nöjda med sina grejjor
och det är häftigt att intim funkar så bra
har 5 st i öronen, och har 1 i läppen o naveln =)
ett i varje öra, hade tidigare i näsan, ytterligare ett i örat, naveln och tungan. Jobbade i en affär med arbetskläder som satt åt just vid piercingen i naveln så den var jag tvungen att ta bort eftersom den skavde, så fort jag stötte till den i näsan började det blöda så den fick åka den med, den uppe i örat fastnade jag med håret vid varje dusch, den är också borta men priset var när jag fastnade med en gaffel i piercingen i tungan och höll på att få en "ormtunga". Det gjorde så ont att jag fick ta ut den med. Kvar är bara ett hål i varje öra.
MEN vad jag saknar mina piercingar!
Jag har en i tungan, gjorde inte alls ont men tungan var svullen i tre dagar efteråt. Har testat att kyssas med min man med och utan och han föredrar med.
Jag har i näsan, navlen och öronen och älskar verkligen mina
har i naveln o i öronen, har hafft i tungan, läppen. Funderar absolut inte på fler
har i naveln....vill verkligen ha i tungan o ena bröstvårtan.
Men kan inte ta i tungan dels för att killen inte vill att jag ska o dels för att jag har för kort tunga eller ja, den strängen som sitter under sitter alldeles för långt fram :(
5 i öronen (sammanlagt)
och en i underläppen. Skulle gärna haft i tungan också men jag är lite för feg för det