• Elviraspappa

Piercing ! Se hit !

var är ni piercade och hur många har ni ?

tänker ni göra fler ?

intressant om intim piercade svarar också . jag är själv intim piercad .

• Svar på tråden Piercing ! Se hit !
  • linda87

haha dne fuinka fin fint, men den är ju inte så "stimulerande" nu när jag har ett längre läckesmycke i, sen när man sätter i ett kortare så syns bara ena kulan på piercingen den andra "döljs" av kappan så då ska det bli lite extra fart på`n haha
    Men den funka det gjorde den även med läkesmycke *drömmer mig bort* haha

Funderar ni på en, GÖR DET FÖR FAN!

• Hemligtjej24

Har en i navlen och en i läppen,funderar inte på fler. Vill ha i tungan men pojkvänen förbjuder mig

• Elviraspappa

hahahahahahahaha här ser man en som är nöjd hahahahaha bra det roligt med folk som är nöjda med sina grejjor och det är häftigt att intim funkar så bra

• babygurl

har 5 st i öronen, och har 1 i läppen o naveln =)

• Fru Hurtig

ett i varje öra, hade tidigare i näsan, ytterligare ett i örat, naveln och tungan. Jobbade i en affär med arbetskläder som satt åt just vid piercingen i naveln så den var jag tvungen att ta bort eftersom den skavde, så fort jag stötte till den i näsan började det blöda så den fick åka den med, den uppe i örat fastnade jag med håret vid varje dusch, den är också borta men priset var när jag fastnade med en gaffel i piercingen i tungan och höll på att få en "ormtunga". Det gjorde så ont att jag fick ta ut den med. Kvar är bara ett hål i varje öra.
    MEN vad jag saknar mina piercingar!

• fru Mango

Jag har en i tungan, gjorde inte alls ont men tungan var svullen i tre dagar efteråt. Har testat att kyssas med min man med och utan och han föredrar med.

• Pin up car cruiser

Jag har i näsan, navlen och öronen och älskar verkligen mina

• Jonna19

har i naveln o i öronen, har hafft i tungan, läppen. Funderar absolut inte på fler

• elinvd

har i naveln....vill verkligen ha i tungan o ena bröstvårtan.
    Men kan inte ta i tungan dels för att killen inte vill att jag ska o dels för att jag har för kort tunga eller ja, den strängen som sitter under sitter alldeles för långt fram :(

• Fru Larzzon

5 i öronen (sammanlagt)
    och en i underläppen. Skulle gärna haft i tungan också men jag är lite för feg för det

Svar på tråden Piercing ! Se hit !