Piercing ! Se hit !
var är ni piercade och hur många har ni ?
tänker ni göra fler ?
intressant om intim piercade svarar också . jag är själv intim piercad .
var är ni piercade och hur många har ni ?
tänker ni göra fler ?
intressant om intim piercade svarar också . jag är själv intim piercad .
2 i höger örat, 1 i vänster och 1 i klitoriskappan. Inga planer på att göra fler, men gillar de jag har!
Pyret3---> Tragus är den där lilla snibben, vid ingången till innerörat...hänger du med på min förklaring då? *S*
Nu har jag i Tungan
Haft i naveln(men är gravid nu)
Haft i läppen(som fortfarande inte läkt igen så de kan ja anvönda ibland)
O i näsan..
O i pillidutten i örat
O ska ta i naveln igen om min kropp ser okei ut efteråt.. ![]()
pillidutten=Tragus
Jag har just nu 9 stycken i öronen, 1 i läppen och har haft i naveln men plockade ur då det aldrig läkte...
Jag har i öronen, lite smått töjda..sen en conch i örat
Har haft i tungan men blev less efter typ fem år haha dont ask me why
Bröstvårtorna vore snyggt
MIn intim är nu tagen!
Vertikal bananbarbell i Klitoriskappan! Haha
Han var skittrevlig på studion, kände mig inte minsta nervös när jag gick in hehe....
Han stack igenom kanylen å jag spände bara benen lite då det ja brände eller ja nöp till lite (lite som att fastna i en dragkedja)... :-P
Då sa han att han hade velat ha den lite mer åt nåt håll. Så jag sa men kör på då! Haha hans min var oslagbar! Han trodde väl jag ville springa därifrån men nope. Då gick han in i samma ingångshåll men gjorde ett nytt utgångshål. Skitsnyggt blev det! Han sa att de andra tjejerna han gjort det på hade skrikigt o vägrat ta om om det hade behövts
*stolt över mig själv*
Anmälde mig som hans stickdocka, så är det nåt mer han vill testa så har han mitt nr, ska bli intressant att se om han hör av sig är sugen på fler! Fan va fin den är!
Vill ha fler!
linda87: Grattis till nya piercingen,,,kul att du blev så nöjd ![]()
tack!
Har en piercing i läppen. Kommer bli två till i läppen och en i septum.