• Elviraspappa

Piercing ! Se hit !

var är ni piercade och hur många har ni ?

tänker ni göra fler ?

intressant om intim piercade svarar också . jag är själv intim piercad .

• Svar på tråden Piercing ! Se hit !
  • Jesssan

lillronya: Det var skönt att höra! Då är det inget att oroa sig för då

• Pyret3

Jesssan:

Du är absolut inte för gammal behåll piercingen. Jag är ännu äldre och tänker inte ta ut mina

~~~~Älskar mina barn~~~~
  • Pyret3

LinaåBullen: Jättefina piercingar. Skulle oxå vilja ha en i den snibben i örat.
    Gör den ont ?

Gjorde en högst upp i brosket för över 20 år sedan och den har krånglat mycket,tills jag kom på att sätta dit en nässkruv.

~~~~Älskar mina barn~~~~
  • LinaåBullen

Jag håller med jessan du e inte för gammal

Elviraspappa  Jo lägg ut bild det är så roligt att kika på andras percingar *s*

• LinaåBullen

Pyret3 Nä det gör inte nå ont tycker jag ... jag gjorde en inuti örat i det där jätte hårda om du förstår vart jag menar samtidigt å fy fan vad ont det gjorde den var så svår läkt så den tog jag ut *snyft*

• Elviraspappa

LinaåBullen : Nej jag tror inte min intimpiercing skulle vara så uppskattad att ha bland mina bilder Moderatorerna skulle slita sitt hår och hata mig ännu mer

• LinaåBullen

Elviraspappa Hehe äsch du får lägga dom under starka bilder *S*

• Chi

Jag tycker att det är fint på vissa. Har själv i öronen, underläppen och i tungan. Har haft i näsan och i överläpp (mush)

• Elviraspappa

LinaåBullen : hahahaha ja jo Starka bilder . men så starka bilder kanske ska starta en tråd om en fråga om man får lägga ut Intim piercingar på starka bilder

Svar på tråden Piercing ! Se hit !