• Elviraspappa

Piercing ! Se hit !

var är ni piercade och hur många har ni ?

tänker ni göra fler ?

intressant om intim piercade svarar också . jag är själv intim piercad .

• Svar på tråden Piercing ! Se hit !
  • Zodic

Jag har en hel del.. *räknar* dom är 21 st just nu tror jag, om jag räknade rätt. Och mer ska det bli! ska försöka få min madison gjord imorgon :)

• lindalake

har i tungan, två i underläppen (snakebites), och septum (som en tjur du vet)
    Har en liten töjning i vänstra örsnibben, 8mm, och två vanliga i högra.
    Har haft piercing i ögonbrynet, näsvingen, naveln och ena bröstvårtan = uttagna pga läkningsproblem
    Min första gjorde jag i sidan av underläppen två veckor innan jag fyllde 18, hon frågade inte om legg nu är jag 23 och gjorde en till i läppen och septumpiercingen för några månader sen. Hehe, började känna mig tråkig. åldersnoja kanske?

• piixelslyna

Jag har precis gjort en i ena näsvingen! Som jag har längtat. iiih.

• lindalake

förresten, är intresserad av hur ni med ansiktspiercing har gjort när ni fått barn. Hur får man dem att inte grabba tag? i början kan de ju inte få tag speciellt lätt (ingen finmotorik), men just näsan är jag mest oroad över. går ju alltid att använda ett sånt smycke man "flippar" upp i näsan, men jag vill ju va fin också.
    Hur gör/har ni gjort?

• lillronya

Jag har haft ett vanligt nässmycke "alltid". Barnen har lärt sej efterhand att inte röra det. Precis som att de lär sej att man inte får peta i ögonen osv...
    Kanske lite svårare att ha ring, men det funkar säkert med lite envishet

• Shedevil

Tjohej på er! jag har lite skrot i ansiktet Naveln tog jag ur förra grav pga min GIGANTISKA mage, gick bara inte ha kvar, tyvärr. Ser inte så snyggt ut nu heller
    Men jag har två i ena näsvingen, tre i ena örsnibben (aningena uttöjda) två i andra(aningens uttöjda)
    Sen har jag i " lillörat" (vet ej vad det heter, men den man trycket på när man håller för öronen )
    Och tillsist har jag en stav genom övre delen av höger öra.

Jag vill ha fler, men är mest inne på att göra fler i öronen.

Jag har haft i läppen, och i septum oxå.

• Shedevil

Men vad sjutton! Jag glömde ju den jag har i tungan!
    Skyller på gravid förvirring...

• sötis87

Har i Tungan,labret,tragus,reversed navel,brösvårtan,helix..
    det var alla hittils har haft intim men den stöttes bort

• Zodic

Shedevil: den lillaflärpen i örat heter tragus och en lång stav genom två hål i örat heter industrial, så nu vet du det :)

Vad har folk för planer framöver då, nån som ska göra några nya? :)

Svar på tråden Piercing ! Se hit !