• Elviraspappa

Piercing ! Se hit !

var är ni piercade och hur många har ni ?

tänker ni göra fler ?

intressant om intim piercade svarar också . jag är själv intim piercad .

• Svar på tråden Piercing ! Se hit !
  • OlgaMatildah

Naveln men tog ut den för ett år sedan, har hålet kvar men vill inte ha något i, skall nog göra en till

• mammaNena

har vara kvar i öronen, knappt det nu när mia har fått syn på dem innan hade jag två i näsan, en i tungan, 1 i navlen och en i ljumsken :P

• Chewie

Har bara tungan kvar, har haft läppen och naveln också...

• Anonym (håltagare)

öronen, tunga, bröst

• mammaNena

chewie: va det i över eller under läppen???  jag skulle vilja ha en i överläppen, så isf ska jag drösa en hög med frågor till dig :P

• Freakgirl

har tungan, och hade naveln, men när ja blev gravid åkte den i naveln ut, jag hoppas på att hålet finns kvar när bebben kommit..

jag vill göra flera piercingar!! i bröst och ögonbryn vill ja göra, och gärna 1 till i tungan

• M I R R E

Jag har fjorton stycken näsan, läppen, tungan, bröstvårtorna (2 i varje) och resten "där nere"

Han är det finaste som finns, mammis lille prins!!!
  • markattan

har hålen kvar...tog ur smyckena för en tid sedan...har i läppen o ögonbryna...ska ta nya snart...vill ha tre hål i snoken

• tovling

navel näsa tunga och öron, oj det lät mer än vad jag trodde, känns knappt som att jag har en enda för de har ju alltid suttit där =)

• SysterHedvig

tunga, underläpp, bröstvårtorna, vanliga i öronen plus ett uppe i högra örats brosk. Nu har jag kvar den i tungan och de i öronen, dels för att de i bröstvårtorna inte läkte ordentligt, dels för att den i läppen inte såg bra ut i mina lärares ögon

Svar på tråden Piercing ! Se hit !