• Elviraspappa

Piercing ! Se hit !

var är ni piercade och hur många har ni ?

tänker ni göra fler ?

intressant om intim piercade svarar också . jag är själv intim piercad .

• Svar på tråden Piercing ! Se hit !
  • Elviraspappa

Emmmi : man gör inte om hela piercingen .. man gör bara om Ingångs hål elelr utgångs hål nerver kan aldrig bli " skadade " där nere ,, dom hittar nya vägar som konstigt nog blir bättre

• LinaåBullen

mouche har jag och en på örat vid öroningången och 1 på varsin sida nedre på öronen .
    Har haft i tungan naveln läppen tutten mellan tummen å fingret

• Pyret3

LinaåBullen : Hur funkade det att ha en mellan tummen och fingret ??? Var den inte ivägen ?? Kul grej annars,,,ovanligt

~~~~Älskar mina barn~~~~
  • LinaåBullen

Pyret3 Nä det var faktiskt inte i vägen .. men väldigt ovant i början
    Ja det var snyggt en liten glittrig sak had ejag där

• linda87

emmi han var nybörjare men vadå alla måste vi väl lära oss nån gång jag ställde ju upp vetandes att han var nybörjare *S och som sagt nervbanor ändrar bana om man träffar en sån...dte tar ett tag men de växer om hålet om så skulle ske....
    Och han stack om utgångshållet emn använde samma ingångshål

• Elviraspappa

linda 87 : om du drar försiktigt i den , är den öm då ?

• cutiee

Själv har jag sammanlagt 5 hål i öronen och så min älskade tungpiercing :D Är så sugen på att göra fler dock, naveln är nästa projekt, är lite rädd för smärtan dock :/

Tar det lång tid innan intimpiercingar läker? Och gör det ont?

• lei

jag har 7 percingar +öronen då såklart

• Pyret3

cutiee: Det finns ju lite olika intimpiercingar för tjejer,,,men dom läker ganska fort. Inre blygdl. och kappan går nog på 2-3 veckor om man sköter dem väl.

~~~~Älskar mina barn~~~~
  • cutiee

pyret3: Ok , 2-3 veckor lät inte så farligt. Gör det ont då? :p Bara jag tänker på det gör det ont, men smärta glömmer man bort ganska snabb i och för sig :)

Svar på tråden Piercing ! Se hit !