Piercing ! Se hit !
var är ni piercade och hur många har ni ?
tänker ni göra fler ?
intressant om intim piercade svarar också . jag är själv intim piercad .
var är ni piercade och hur många har ni ?
tänker ni göra fler ?
intressant om intim piercade svarar också . jag är själv intim piercad .
inga piercingar längre. Har haft piercing i öron och sedan förstorade hålen till 1cm. Har haft ring i ena bröstvårten (aj säger jag bara), och tungan. Men nu har jag noll hål. ![]()
greenmonster, varför tog du ut dem *nyfiken* mina är tillfället ute (ej intim då) pga av mitt yrke får helt enkelt inte ha smycken....
linda87: jag tog bort från bröstvårten för att det gjorde SKIT ont. Jag råkade svälja den i tungan för andra gången och bestämde mig då för att inte ersätta den. Dom i öron vet jag faktiskt inte. Det går nog säkert att stoppa i nåt där men det va länge sedan jag provade.
okey *S* av en händelse blev dte typ *S*
Har också tagit ut mina för tillfället. Man får inte heller ha något smycke på sig där jag jobbar.. *Tråkit*
Pga jobb,,,,,,kan ni inte "tejpa" dem ??? Det har man ju sett vissa göra. Lite jobbigt att plocka ur och sätta i dem hela tiden.
jag kan inte jag jobbar med livsmedelstillverkning, så dels pga av bakterier och dels pga av risken att smyckena skulle kunna tappas i "maten". Lovar ni skulle nog inte uppskatta om nii tugga på en korv och får tag i ett örhänge *S*
Haha tugga på en korv lät lite komiskt.. Efter som vissa män är piercade i "korven"..
Ne jag har valt att plocka ut mina piercingar under sommaren då jag har jobb på ett äldreboende, jag vet att det inte uppskattas där + att man inte får ha det ändå för någon lag. De boende kan dra tag i tec ett örhänge så örat går sönder.. Sen gåller vi ju på med de boendes mat också.
haha *S* ja jag gör "vannliga" korvar *S*
ok, ne då är dte kanske inet så lämpligt....
Linda 87 : Hur känns den nu ? är den jätte öm ?