• Elviraspappa

Piercing ! Se hit !

var är ni piercade och hur många har ni ?

tänker ni göra fler ?

intressant om intim piercade svarar också . jag är själv intim piercad .

• Svar på tråden Piercing ! Se hit !
  • lillronya

Jag tog ur min stav i naveln samma dag som jag födde, och satte i den igen några dagar senare. Det gick bra det med

• Daim

Elviras pappa: Tyvär måste jag ta om hålet eftersom jag haft problem med nalven .. Ibland har naveln varit bra och sedan har den börjat böka igen ..så hålet är igenväxt nu :/

• Pyret3

Zodic:  Blev lite nyfiken,,,vad är en Madison???

~~~~Älskar mina barn~~~~
  • Daim

Lillronya: Klarade sig din navel helt och hållet under graviditeten? Lr flyttade smycket sig osv?

• MansonDust

5 st har jag. 1 i tungan, 1 i underläppen, 1 i septum (tjurring) och 2 i näsvingarna.

• Pyret3

Daim: Jag tog ut min i 5:e månaden,,,satte tillbaka den efter förlossningen. Lite tight var hålet men det gick bra då jag var försiktig. Piercingen är jättefin, helt oförstörd.
    Frågade på en studio hur jag skulle göra, och dom sa att det blir bäst att ta ur den i tid.

~~~~Älskar mina barn~~~~
  • MansonDust

Tyckte inte det kändes att ta hål i tungan. Var mest svullnaden efteråt som var lite dryg, fick som håll i tungan.

• Daim

Pyret3: aha okay ..

Joo jag tog också ut min i början av graviditeten eftersom att den har krånglat så mkt ..

Men det får bli att ta nytt hål :) Om man kan få det fint dvs eftersom man har så fula ärr bildningar nu :/

• lillronya

Daim- Jag satte i en plaststav i naveln när ett vanligt smycke var bekvämt längre... Plaststaven tog jag ut den dan jag födde, men glömde sätta i den igen Som tur var gaick det att sätta i den några dagar senare iaf.

Svar på tråden Piercing ! Se hit !