Inlägg från: hjohanna |Visa alla inlägg
  • hjohanna

någon runt skövde??

Suzieq hääärrrlliigtttt!!!

• hjohanna

Athena hemskt vad vi ökar.. jätte kul ju..

skriv upp er på listan vikka som kommer då

hjohanna =)
    zetika :D
    Katrin
    MysMellis:)
    Myggan
    Helen

kommer in o skriver mer senare.. *puss*

• hjohanna

jahopp då sitter man här o laddar hem filmer igen då.. det enda jag gör typ just nu är de dodgeball som är på G till min dator, hade den innan, men texten kom 5 min för sent, inte sååå kul o se på den då

Det känns som om vi har tappat några igen nu.. är det bara som jag tror eller har vi det?? Krikkan har inte skrivit på ett tag men hon ä mitt uppe i en flytt nu, så har väl inte riktigt tid, hon ska nog intemed o fika heller.. *attans* då blir det ju pinsamt för mejj ju

åter igen då.. vikka tar med sej barn?? jag tar gärna med Madicken, hon är ju dock 15 månader, men hoppas på att hon ska få se lite bebisar (vill se hur hon reagerar på dom) óm det är okej med er andra då

• hjohanna

hahaha vad du kommer ångra att du vill ha med henne myggan, tror inte ni kan förstå hur kul det är att sitta med en 15 månaders plutt på ett fik som bara slänger kakor o saft runt sej :D ni kommer alla ångra att ni blidde på smällen

Nää skojja bara, hon ä ju trotts allt vääääldigt söt *stolt mamma*

• hjohanna

guud va spännande, hon kanske ligger inne nu då =)

• hjohanna

God morgon!! Nu är det inte långt kvar tills vi ska fiiikkaa!! =) jiippiiee.. *S*

Idag är ytterligare en sån där super seg dag känns det som.. har ingen aning om vad man ska hitta på.. men nu ska jag iaf laga mat =) hej hopp!!

• hjohanna

hjohanna + madicken =)
    zetika
    katrin
    mysMellis
    myggan
    helen
    e d

ä vi inga mer??

• hjohanna

guud så fel jag har haft då =) jag har nog räknat med att vi aif skulle bli en 10-15 st

men vi klarar oss nog ändå, bara mer kakor till oss jue

Svar på tråden någon runt skövde??