någon runt skövde??
och ´hej då alla som inte kommer på fikan.. hörs om några veckor.. God Jul och lycka till med barnafödsel om någon hinner föda innan jag är tillbax
och ´hej då alla som inte kommer på fikan.. hörs om några veckor.. God Jul och lycka till med barnafödsel om någon hinner föda innan jag är tillbax
hej hopp alla vänner =)
Trevligt att fikan var trevilig..
synd att det sket sej för mej bara.. har ni bestämt 10:e nu igen eller??
Med oss här i hjo är allt bra iaf.. ska in och göra tillväxts ul imorgon för magen ä lite liten
hoppas att allt är bra iaf.. man blir ju lite nervös ju.. hoppas allt är bra med er här.. snart ä det dax Myggan
*wiiee*
Den 10:e klockan 14.00.. då säger vi det.. fast ä det på fredag eller? isf kan jag inte komma, då har vi föräldragrupp igen
Jag vill ju gosa med susieqs lilla prinsessa jue..
hej hej igen alla!!
Nu ska jag snart in och göra tillväxts ul, magen är lite liten(!) jag tycker den är stor som ett hus då, men den borde tydligen vara ännu större
Hoppas att allt är bra med lillen iaf, men det tror jag, han sparkar ju och hjärtljuden låter fin fint så jag tror nog att det är lugnt.. o nu går ju tiden sååå fort, härligt!! bara 8 veckor kvar nu, men min sambo är helt övertygad om att han kommer titta ut tidigare och det trodde faktiskt min bm oxå *hoppas* vill ju ha ut han nu jue.. sugen som tusan
och nu får vi ju antagligen se om det verkligen ä en pojk, de va ju bara 85% säkert sist *wiiee*
Pussisar!
hej hej alla!!
Allt gick utmärkt igår =) han va så stor som han skulle vara och jag tyckte mej se en snopp
men är ju inte helt säker, men annars vet i tusan vad det skulle vara
Han hade hicka när vi gjorde ultraljudet.. söööter såå.. kan inte på torsdag heller
kan inte förän nästa vecka, så ni får väl ta ytterligare fika utan mej
Lissi MÅSTE ju bara träffas innan så vi vet vilka vi är om vi skulle dyka upp på bb samtidigt..
*pöss på er alla*
Hormonerna är ju inte att leka med =) ibland är man ju som ett monster, och en timma senare glad som en solstråle
skumt de där.. men ganska kul efteråt när man kan skratta åt vad man har gråtit över osv.. När jag väntade madicken så började jag stört gråta när jag skulle bre smör på en macka och mackan gick sönder.. jag lipa hur länge som hells
GRATTIS
GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN MALIN
hoppas fikan va trevlig, kan vi inte boka in en ny måndagen den 20:e för då ska vi ändå in till skövde o kolla läget på förlossningen, vore ju smart o slå två flugor i en smäll
och då måste ju lissi kunna oxå va? borde ju ha jullov då
Nu ska jag ner på föräldragrupp.. hej hopp på er
wow malin.. äntligen =) lycka till nu då, det kommer nog gå utmärkt!! =) guuud vad spännande
det är bara o trycka på
*hejja malin hejja malin*
hon fick en son jue, de står ju på hennes msn
GRATTIS till eran lilla plutt.. guud vad avundsjuk jag blir!! hoppas att allt gått bra..
Lissi
Hoppas allt ä bra med er alla
Opps glömde..
TREVLIG LUCIA på er alla, min lilla Madicken är tärna på dagis idag.. såå gullig!!
Ät massa lussebullar och pepprkakor nu.. det ska jag göra
hej på er brudar =)
Allt väl här inne på våran tråd?
vad händer här då? ingen som har skrivit..
hej hopp alla!!
Lissi jippiiee.. min lilla i magen har blivit jättelugn nu på sista tiden, men det är väl för att det inte finns mycke plats till han nu =)
Jag ska till kss på måndag kl 16.00 så blir ingen fika för mej då heller *morr* får väl ta det i mellandagarna så kanske myggans lilla blivit så stor så hon kan följa med med Rasmus
Nu ska jag bära omkring på min lilla dotter som ä sjuk.. Stackare!
Ha de bra alla!
guud va han är söt malin, det är ju helt sjukt!!
Om han är borta någon dag är det bara jag som har kidnappat han
Det blir svårt att slå en sån skönhet, men med mina gener blir nog min plutt oxå en riktig skönhet!!
Jag är helt kär i lille rasmus jag..
Ja längtar me till JULMATEN *mumma*
Puss på er alla!!
GOD JUL
nu har man blivit några kilon tyngre av all julmmat då =) underbart..
är det något bestämt för en ny fika? Nu måste jag bara med denna gång, vill ju se all bebbar jue..
Hoppas ni har en jättebra dag alla, själv har det varit lugnt och skönt, men saknar madicken som är hos sin pappa :( men nu kommer hon snart hem igen
Kram på er alla!!