Inlägg från: hjohanna |Visa alla inlägg
  • hjohanna

någon runt skövde??

gud va kul o se bilder.. men synd att man inte vet vem som ä vem bara

• hjohanna

förlåt att jag inte dök upp, men bussen gick så attans tidigt och jag är inte direkt pigg på morgonen..

tusan vad jobbigt det börjar bli att vara gravid då, jag kan knappt sitta ner längre för då får jag lillens ben upp i halsen känns det som, och min rygg är helt död.. men får väl stå ut i tio veckor till!! *pjuh*

vilka var det som var meddå? var lissie med??

*puss på er alla*

• hjohanna

God morgon på er alla, kan vi sluta prata om det mysiga fikat nu då blir ju avis *Smajl*

Nu blir vi förkylda här i hjo igen, madickens näsa är som ett vattenfall och hon hostar och jag börjar snörvla sakta men säker oxå, kan man aldrig få vara frisk eller? *pjuh*

Så idag blir det bara lugnt, ska bara vara hemma o mysa, kanske baka pepparkakor *mums*

*puss o kram*

• hjohanna

japps jag hoppas det iaf

• hjohanna

jahopp då har Madicken precis ramlat ner från köks stolen och slog huvudet i bordet, reält svullen mellan ögonen och hon slog hål oxå så det blödde lite *hemskt* får väl hoppas att hon lärde sej något av det, och INTE klätrar upp där igen.. usch, stackars liten..men nu mår hon toppen igen, grät en stund men bara tväl slutade så fort vi kom in i hennes rum o börja leka

• hjohanna

hej på er alla!

jag har oxå fått värsta julkännslorna, vill bara upp med alla saker o sitta o dricka julmust o mysa.. =)

Hur mår alla då? Jag mår så sjukt dåligt, känns som jag ska kräkasnär som hellst, hoppas verkligen inte resten av graviditeten kommerfortsättaså här.. då kommer jag inte orka.. Madicken hostar på nätterna så hon nästan kräks så det blir inte mycket till sömn heller, man är vaken mest hela tiden för att var asäker på att hon andas o så där.. och på bvc sa dom att de nog skulle gå över snart, hallå eller?? hon hostar ju nästan så hon kräks tyckte jag! men dom sa bara att se till så hon dricker mycke så går det snart över.. så vi fick ingen hostmedicin heller.. hopplöst..!!

men men vi lever ju iaf

hoppas alla andra mår bättre

• hjohanna

fy tusan vad det ä jobbigt med magsjuka, blää, igår kväll låg ja mest på toa hela tiden och idag har sambon suttit på toa hela dan så imorgon är det väl Madickens tur,usch o fy!!

När blir nästa fika då?

• hjohanna

Då ska iaf jag vara med.. tredje gången gillt..

Nu ska jag äntligen äta riktig mat första ggn sen i förrgår, har levt på clementiner ska bli mumsigt, ugnstekt falukorv och potatis*mumma* min sambo kan han

Nu är kräksjukan över förmin del o även för sambons och madicken har klarat sej än så länge.. så hoppas de är över nu för oss alla..

Nu skaja äta,hungrig som en gris *nöff nöff*

• hjohanna

bredband ä ju siiita bra, det sitter ja med oxå,men attans vad det ä svårt att slita sej från datorn då

blir de den1:a eller vad sa ni??

Svar på tråden någon runt skövde??