Inlägg från: hjohanna |Visa alla inlägg
  • hjohanna

någon runt skövde??

heeej!
    nu har jag vaknet efter 3timmars sömn mitt på dan

nej madicken ä på dagis på fredagar oxå, men vill hellre hämta henne tidigare en fredag än en onsdag varför vet ja inte.. det bara känns bättre på något sätt..

ont i halsen som tusan har jag nu, ska lägga mej i ett bad tänkte jag! härligt!

• hjohanna

wiiee..

jag har kommit på den bästa ide´n av dom alla.. varför inte träffas o käka julbordnågonstans istället, fatta vad gott det är då.. och så farligt dyrt är det ju inte heller... skulle jag iaf tycka vara toppen

*blir hungrig*

vad tycker ni brudar?!?

• hjohanna

ja visst låter de mysigt

• hjohanna

men serverar dom inte julbord nu elle? det tror jag att dom gör.. jag röstar på julbord den 19:e klockan 17.00
    då måste dom jue serveradet ju.. *mumma*

kladdkaka låter ju inte äckligt direkt.. själv ska jag laga korvstroganoff...
    mumms..

• hjohanna

Kom på en sak till, vi kanske ska ta med våra män på julbord om de blir något, ja menar dom vill säkert också skvallra med varandra eller vad tycker ni?

• hjohanna

hallå var ä alla, har ni övergett mej eller??

*gråter floder*

• hjohanna

god morgon på er alla flickor!

då har man inte sovit mkt i natt då, jag o madicken har legat o hostat ikapp.. så idag ä lilla snuppa hemma från dagis.. *pjuh* hur ska jag orka med det när jag inte är frisk än, men det går nog bra..

ska vi säga fika ist då alltså *gråter* jag vill ha julbord!!

pussen till er alla!

• hjohanna

okej.. tusan oxå jag som vill ha julbord NUUUU

ska vi besämma fika då ist eller?

• hjohanna

Suzieq missa ju sist oxå,men nu ska jag minsann vara me o äta sötsaker så det står härliga till..
    den 19:e på samma ställe tror jag det verkar som det blir, dom hade super storamaränger där

Svar på tråden någon runt skövde??