någon runt skövde??
ja visst är det mysigt att vara ute nu när alla advents saker kommit på platsi staden och snön ligger så fiiin på marken *mysigt*
Idag skahär bakas pepparkakor.. har inte orkat göra det tidigare
men idag då j*vlar
ja visst är det mysigt att vara ute nu när alla advents saker kommit på platsi staden och snön ligger så fiiin på marken *mysigt*
Idag skahär bakas pepparkakor.. har inte orkat göra det tidigare
men idag då j*vlar
Haha palla gran låter ju jätte spännande
men jag blir sjuk bara jag tänker på att ta in en gran som barrar och sen springer Madicken runt i det och sen har man barr i HELA lägenheten *pjuh*
Tror nästan det får bli plastgran för oss i årfaktisk, tråkit men mycket smidigare=)
Nu har jag precis ätit stekt fläsk och löksås.. MUMS.. det var riktigt gott kan jag meddela =) ska nog ta o äta upp det som blev över om en halvtimma eller så
TREVLIG 1:a ADVENT på er alla!!
Blir det fika på tisdag? eller var det inte tisdag som var bestämmt??
Jag hoppas iaf på fika som jag ska vara med på denna gången
tjenna!!
då sitter man här och önskar att det vore tisdag då
jag ska försöka få med mej krikkan oxå tänkte jag,dom har ju flyttat till skövde nu.. =)
nu ska jag leka lite med dockor tycker madicken, så det är väl bara att köra igång
*S*
tror nog vi skakänna igen varandra.. =) men vikka ska med då?
Jag och Madicken kommer iaf
ED inte alls farligt jue.. siiita bra
guud va ni ä roliga =)
hej hej allihopa...
Nu är det så att jag kommer svika er här inne ett tag framöver, har lite data strul, men hoppas att det kommer lösa sejj snabbt... och jag hoppas verkligen att ni klarar hålla tråden vid liv utan dess grundare
Jag ska verkligen försöka dyka upp på fikat imorgon, men tyvärr kanske jag måste åka till borås o köpa vagn ist.. Men ni märker ju ifall vi dyker upp.. tror jag gör det iaf..
Lissi, självklart måste vi träffas innan.. men det ska vi nog ordna,jag ska försöka ta mej till en dator så ofta jag kan o kolla när nästa fika blir o så
Men nu har jag iaf berättat hur det ligger till, hoppas ni inte glömt mej sen när jag kommer tillbax
**en stoooor kram till er alla från mej Madicken och bebben**
Härligt myggan
See you soon alla vänner!!