Inlägg från: hjohanna |Visa alla inlägg
  • hjohanna

någon runt skövde??

hejj tjejjer! då sitter man här med tre fulla killar då.. min sambo har bjudit hem två kompisar så dom dricker ölen o går mej på nerverna.. *pjuh* hoppas att dom går härifrån snart.. spelar musik o glömmer helt bort snuppa som ligger o sover.. *morrar* men jag kan ju låta dom hållas eftersom hon vaknar ju inte ändå.. turför dom det!!

Vad gör alla andra ikväll då?

*kramen*

• hjohanna

pyttsan, här har jag varit vaken sen halv åtta.. bara inte haft tid att skriva tidigare

Jag vill ha snö jag med... här snöar det minsann inte *gråter*

MYS MELLIS klart du ska med o fika på lördag va? *mysigt* hur gammal va din "lilla"?? Vill mysa bebis

MYGGAN

• hjohanna

åhh en tremånaders bebbe.. *llläääännngggtttaaaarrrr*

Tekningar o kort funkar ju alltid kan ju inte bli billigare o bättre..
    själva ska vi slänga ut sambon här snart o sätta igång med hanavtrycker o grejjer.. ska bli sååå kul tror dock att jag tycker det är roligare än Madicken *smajl*

Vad ska ni hitta på idag då?

• hjohanna

Suzieq *vill bygga snögubbe*

• hjohanna

jag har tryckt i mej 5 clementiner nu det var me gott...

Tråkig dag.. vad ska man hitta på.. är ju barnledig o allt

• hjohanna

attans vad tiden går långsamt idag då..*pjuh*
    är det för att man inte har en busunge hemma kanske??

• hjohanna

japp den 20 blir de va? nästa lördag kl tolv på helensgården igen

MYYYSSIIGGT med en bebbe till

• hjohanna

GOD MORGON!!

har ni uppvaktat era pappor eller blivande pappor på farsdag idag nu då?
    Det har jag o Madicken gjort iaf, vi gjorde handavtryck och målade o sen ramade vi in ul bilderna på "lillebror" och sen fick han ju självklart frukost på sängen.. Gjorde 5 mackor ett D ett A ett till D osv tills det blev dadda =) det är så madicken säger till sambon
    MYSIGT har vi haft det iaf..

Katrin

• hjohanna

Okej.. vad mysigt!! =) jag längtar redan till MORSDAG

kan ju glädja alla med att nu har jag tagit min SISTA cigarett i mitt LIV!!
    Bättre farsdag present kan ju inte blivade pappan få
    Lite sent kan väl vissa tycka då jag är i 29:e veckan, men bättre SENT än ALDRIG.. *hejjar på mej själv*
    Sambon kommer inte få de lätt nu när jag både slutar röka o är gravid.. hur kommer mitt humör bli då, jag kommer väl troligtvis förvandlas till ett monster **stolt**

jaja ska ni hitta på idag då? jag ska se på ice age sen iaf tänkte jag, o sen äta potatis (och något till) är så potatis sugen *smajl*

**en RÖKFRI puss till er alla** Lova o stötta o hejja på nu =)

• hjohanna

calcioaddict vi är flera st som har barn..o några är graivida.. vad bor du då? i skövde eller??

MysMellis

Suzieq än så länge har det gått jätte bra, men ska snart äta nu, så får se ur det blir efter metan men jag vet att jag klarar detta!!

Svar på tråden någon runt skövde??