någon runt skövde??
heheh, o always får man INTE glömma..*varning* iofs så är "blöjorna" man får på bb super, men inte så kul att gå omkring med kanske
*stooora som hus*
spännande de ska bli!
heheh, o always får man INTE glömma..*varning* iofs så är "blöjorna" man får på bb super, men inte så kul att gå omkring med kanske
*stooora som hus*
spännande de ska bli!
*puffar o hoppas några mer ska hitta oss*
tror vi ska var glada som känner varandra sen innan
blir inte lika nervöst då.. ;)
johanna då, svårt att lista ut va ;)
God morgon god morgon.. det har inte blivit mycket sömn för mej inatt, han sparkas så lillen i magen.. *gäsp*
o min sambo ligger sjuk, så hoppas inte att jag blir sjuk tills på fredag nu.. *gråter* det vore ju skit alltså.. vill ju fika jue..
hur mår alla då?
MJUFF alltid kul att vi förökar oss
vad sägs om fika på fredag i skövde med oss andra gravidakossor *smajl*
det hoppas vi på!!
MYGGAN *wiie*
hehe, det kommer mer gånger kan jag lova..
jaha, så nu för tiden kan man inte bara ta ett bad utan att man har missat massor
men det är ju toppen, tänk att denna sidan började med att det nästan bara ´var jag o myggan som skrev.. o nu är det full rulle hela tiden.. visst är det härligt!
VILL INTE BLI SJUK, VILL INTE, VILL INTE!!
nu ska ja iaf diska, visst låter det kul, men min man ska laga mat snart så jag fick vara snäll o ta hand om disken..
god morgon alla.. här sitter jag o börjar känna mej förkyld *gråter floder* bara att hoppas att det inte blir värre, vill fika!!!
Måste bara säga att idag var tredjegången jag lämnade Madicken på dagis utan att hon skrek, hallå, tre dagar i rad!! skiiit skönt!! nu kan man ju lämna henne utan att få ont i hjärtat *livet ä väl allt bra underbart*
ska ner till mvc klockan elva oxå o kolla om magen har växt o lyssna hjärtljud o väga mej, jag borde ha gått upp ganska mycke mer än sist, för min rumpa börjar bli stoooor
blir bara snorigare o snorigare
har vart nere o mätt magen nu, den vart 26 cm.. o låg precis på gränsen för att vara för liten, så om den inte växer tills nästa gång om 2 veckor nu så blir det tillväxtul..
blir ju lite orolig allts.. men jag hade gått upp 2 kg till, samanlagt 8 nu
men allt har ju satt sej på rumpa o lår