Inlägg från: hjohanna |Visa alla inlägg
  • hjohanna

någon runt skövde??

hehe japps, byter kort som jag byter trosor nästan ;0) hehe..

jo då magen växer men känns som alla andras magar ä större =/ men det är kanske skönt det.. jobbigt att köra barnvagn börjar det bli iaf ;) *pjuh* men, men.. annars är allt bra.. =)

• hjohanna

Nordic den fulingen där uppe äju min sambo, så jag anar att han ska ha samtidigt som mej ;0)

men visst voredet skönt om man va själv på bb när det är dags.. sisst var det massa folk *pjuh*

• hjohanna

med madicken gick allt siiit bra gick fort o klara mej medbara lustgas.. men ooonnntttt gjorde de ju, skulle precis få ryggmärgbedövningen men då va hon redan påväg ut den lilla rackarn.. =)

men en timma så va allt över *såå skööönt*

• hjohanna

hej hopp!!

jag o KRIKKAN här över mej har snackat om att vi kanske ska samla ihop oss till en fika, vi här i närheten av skövde. jag menar att i alla stora städer har dom ju fika var o varannan dag ;) är det några som är på eller?kul o se hur alla andra gravida har det..

*hoppas*

• hjohanna

jag vet interiktigt varken när var eller hur =) men i skövde bo´rde ju vara lättast=) hoppas att vi kan få ihop några stycken ;) när passar er andra, jag kan trycka in en fika i stortsett när som hellst, bara det finns goda bakelser *muuums*

KROKY

• hjohanna

Nu på fredag eller nästa fredag? *hoppas nu* suuugen =)

• hjohanna

hehehhe,mitt är lika dant, för mej funkar det jämt =)

men om vi tar nästa fredag då,den 5:e eller vad det blir så kanske vi hinner föröka oss lite, eller??

Svar på tråden någon runt skövde??