Inlägg från: hjohanna |Visa alla inlägg
  • hjohanna

någon runt skövde??

suzieq hääärligt!!

jag håller på o städar här hemma, höst städningen.. *usch* inget kul alls, får se hur länge ryggen orkar, skönt att man har något att skylla på *smajl*

får hoppas sambon kommer hem o tar över snart, han blir nog galen om han ser att jag skrubbar o tar i så

• hjohanna

Myggan

*hoppas på att vi blir fler*

• hjohanna

ZETIKA

MYGGAN tror jag iaf, jag kan inte kommapå något annat sätt det skulle vara annars

• hjohanna

Hur många blir vi?? kan ju vara bra o veta..såom alla kopierar detta o fyller i sej självaså vet vi.. så vi inte börjar fika utan nån

fyller i mej då..

hur många? 1

• hjohanna

Måste bara fråga, är det några mer som har barn?? vet inte om jag ska ta med mej madicken eller inte.. *beslutsångest*

• hjohanna

Hannisen såg att du har en dotter sen tidigare oxå.. en liten tindra,kul jag har en liten madicken jag somär 15 månader.. du skulle med o fika va? tar du med tindra då? vet nämligen inte om jag ska ta med madicken elle inte,men tar du med tindra så tar jag med madicken.. kul för dom oxå..

• hjohanna

7 st det är ju underbart!!

• hjohanna

vi kanske får ringa o boka hela helensgården så vi verkligen får platts.. *smajl* ja menar sju, o vi ökar ju hela tiden, o sen alla magar,det blirju 14 o sen kanske tindra o madicken det blir ju 16!!

• hjohanna

ja utanför absolut..

hannisen

Svar på tråden någon runt skövde??