• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • NyfikenRosa

såg den i helsingborg idag ! millface klocka alltså

• nublu

Millface : Skicka den till mig när du tröttnat på den! *vill ha*

• nublu

Nu har jag nästan målat färdigt mina stolar. Är själv helt färdig också. Alltså, det går att måla stolar ihop med 2 barn men det är inget jag rekommenderar! Skulle verkligen behöva sprit eller valium för att lugna nerverna efter den pärsen!

Idag har jag köpt färg till arbetsrummet! *lycka* Ikväll när barnen somnat ska jag plocka ner tavlor, gardiner och annat löst och slipa tapetskarvar. Om jag orkar...

• Rut

Vilja78: Ja, den har gavel även i fotänden.

englavingar: Tack! Så skönt nu när vi har utrymme att hållas med att måla. Går att hitta en del trevliga möbler på blocket som blir som nya med lite färg:)

En annan färgfråga. Vi kommer att göra om vårt kök i framtiden, men den planen ligger 4-5 år framåt. Så jag tänkte fräscha upp lite i väntan på renoveringen...

Vi har en "allmogeturkos" (Urrk!) bröstpanel men en tapet över. Tänkte måla panelen i en vit nyans. Men förslag på väggfärg mottages tacksamt.

• Englavingar

Nyfiken rosa...den kannan vill jag med ha!!!

• nublu

NR: Jag måste nog besöka Jysk snart! Behöver korgar och de du visade är ju jättesnygga!

• juliah

Nu har jag pysslat ur boken Vit jul, hehe, ja jag veeet att jag är ute i god tid ;) !
  • juliah

Målade också denna superbilliga pall från Ikea vit!
  • juliah

NR, den kannan är jättemysig, vill ha!

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!