• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Vilja78

samla: vad påhittig du är! Kul när man kan komma undan billigt med ett lyckat resultat. Var sprejfärgen dyr?

• pr32

Sånt skrivbord har mina barns pappa på sitt jobb, det är bortkastat tycker jag!!

• Rut

NyfikenRosa: Man kan alltid skriva ut en text från datorn oc sätta på insidan som mall. Så pensel och glasfärg.

Nu har jag fått in bilder på köksbordet och några stolar. Har 4 kvar att klä.

Har fått in en bild från sovrummet också. Men hur jag än fotar så syns det inte att taket är vitlaserat. Telefonen på sängbordet MÅSTE bort och en snyggare klocka inhandlas. Har lagt på våra nya fårskinn på golvet också, men det kom inte med så mycket.
    Väntar på mina påslakan från H&M nu....

• pr32

Rut: Säljer H&M påslakan??
    Köksmöbeln va jättefin!! Är det samma som på andra bilden som du bara målat om eller är detta en helt annan?

• Vilja78

En fråga till er alla: Hur löser ni det med tv-möbel. Personligen skulle jag inte vilja ha tvn synlig, då jag tycker det är fult med elektronik. Jag hade ju precis bestämt mig för det där tv-skåpet på IKEA som de verkar ha tagit bort ur sortimentet  .

Därför behöver jag nu tips och råd på vad man ska ha för tv-möbel. Vi har ingen platt tv.

• nublu

Vilja 78 : Samma problem här. Den gamla TV-bänken är inte bara ful, den är för liten också. Videon och DVD:n står staplade på varandra lite hej svejs. Funderar på Hensby TV-förvaring från IKEA men nästan tusenlappen känns häftigt...

• Rut

Pr32: Om man beställde inom en viss tid så fick man ett set så kunde man köpa till fler.

Köksmöbeln är samma, bara lite ny färg.

• Vilja78

nublu: Jag hade bestämt mig för den här, men kan inte hitta den på hemsidan längre....
    (hade tänkt slipa och måla vit)

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!