• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • NyfikenRosa

jag håller på att måla mitt skrivbord vitt, det som finns under pyssel i mitt album..

• Sylt

Behöver lite färgtips.

Ska måla pärlspont i en glasveranda (tak och två väggar, två andra väggar är vitmålade tegelväggar). Ska man ta lite åt det grå hållet? Halvmatt?

Sen ska jag måla ett slagbord, tänkte slipa till det lite efter så att det ser shabbychic slitet ut. Vad väljer man för vit nyans är? Åt det gula, eller grå eller...... Även här halvmatt?

• Mystjejen

Ja, det är SLOM fån ikea jag har (den för 25 . Jag har skrivit ut vit och kulör med min dymo.

• nublu

Sylt : Halvmatt iaf. Nyans - Inte åt gult iaf inte för min del. Antingen ljust grå eller vanlig vit obruten. Men det är jag det...

• Mystjejen

Sylt: Jag tycker du ska måla bordet i vanlig vit. Ang verandan, svårt när man inte ser hur det ser ut men vit där med tror jag...

• Madicken73

Är det någon som loppisfyndat något fint i sommar då????

Jag blev helt tosig när jag hittade ett tvättfat med kanna i vitt med blå dekor för 40:-!!! Lägger in den i mitt galleri under hemma om några minuter så får ni se om ni vill.
    Jag har också hittat jättefina muggar för 5 kr styck! Lägger in de också...

• Tinkerbelle

Madicken73
    Lägg in bilden i ditt Galleri, klicka upp den, kopiera den och sedan klistrar du in den här.

• Ankmor

Madicken73, man måste ha plus för att kunna lägga in bilder direkt i tråden.

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!