• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Våran lilla familjs

pr32>> Låter som en kul grej - att måla med hela handen, alltså!

• pr32

vlf: ja, och så lättsamt! händerna är ju bästa verktyget.

• Englavingar

Nu har jag inhandlat några YANKEE ljus, bla. CLEAN COTTON.......åååå, vad det luktar ljuvligt. När min sambo kom in i rummet igår där ljusen fanns sa han; åååå vad det luktar nytvättat här, tycker du sa jag och bara log.

• juliah

englavingar, visst doftar dom ljuvligt, jag har även country linen som doftar gott men clean cotton är bäst! Dom har även härliga dofter till jul, om man vill fuska fram en juldoft!

• kanelia

Englavingar - det låter ju underbart! Vars kan man hitta dem?

• juliah

magnooli, det finns en hel tråd under ehminredning som handlar om yankee candels, köpställen står där!

• jen 75

vad kul! jag fick ett yankee candle "country kitchen" av min familj när jag var au pair i USA för 10 år sedan:) det pryder fortfarande mitt kök, numera med ett värmejus då originalet brunnit ut:)

• lilla Uv

Behöver stol tips av er... Har ett stort gammalt ek bord (äpplet eller vindruvan. minns inte vilket)utan stolar, har köpt en köks soffa till den, liknande denna www.blocket.se/vi/8861598.htm . Men vad ska jag ha för stolar?

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!