• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Sabika

Samla: Har också  "lyktan" från Rusta men jag gillar min cremefärgad jag... men, liiite sugen att spraya den vit blir jag ju

• LPW

Elisia! Vilket fint hus!!! Precis ett sådant drömmer jag om

• Vilja78

juliah: Ok. Jag tänker nog slå till ändå om den är i gott skick. Man kan ju alltid måla
    Modellen är ju jättefin tycker jag och ser inte alls så IKEA-plastig ut. Eller, vad säger du som har en? Känns den plastig?

• Vilja78

Juliah: En till fråga. Känns den nätt eller stor och otymplig. Försöker nämligen föreställa mig hur den blir i mitt kommande kök som inte är lika stort som mitt nuvarande.

• juliah

vilja, jag har bokhyllorna, är nöjd med dom! Har sett skåpet och tycker att det är fint, som du säger så kan du ju måla den sen...tycker att du ska slå till, billigare än så kan du ju inte få ett skåp!

• juliah

Jag kan liksom inte riktigt avgöra om den är otymplig, bokyllorna är väldigt nätta iallfall, den färgen har dessutom utgått så slå till, om du inte hinner måla den med det samma så är den ljusgråa finare än den träfärgade som jag tror fortfarande finns på ika.

• Eddan

Vilja78: jag har en liknande klocka (syns lite i mitt bildgalleri under inredning). Jag köpte min i Karlstad på "Plantan" för drygt ett år sedan.

• Elisia

Tack LPW - jom, jag hoppas att det ska bli bra...

• Englavingar

juliah...hur gick det med dina hjärtan du skulle sy, blev de bra??

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!