• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Samla

lilla Uv: va fin soffa! Kanske stolar med överdrag i samma tyg som sofftyget, liknande:

www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=161458&ST=&SearchBackLink=

fast har ni barn är ju det lite opraktiskt, annars kanske sådana här:  www.blocket.se/vi/9070479.htm

problemet med så gamla stolar är att de är svåra att få tag på (de håller inte så bra som tex bord)

Livet är inte som en vandrig på ett öppet fält.
  • Elisia

Hej alla! Nu har jag äntligen lagt in lite bilder i mitt galleri. Exteriörerna är från huset vi ska flytta till men interiörerna är från vår nuvarande lägenhet. Lite oskärpa i vissa bilder men det ger ju ett hum i alla fall. Har bland annat lagt in en bild på draperiet framför en garderob som någon frågade om för ett par dagar sedan.

• lilla Uv

samla: Vi har en liten på väg.. tittar ut om ca 1 månad... stolarna var ju väldigt fina!

• Englavingar

magnooli...jag beställde mina ljus på nätet via sidan:

http://www.scrapandgiftcorner.se/           webbutik / presentshopen /doftljus

Jag var iallafall jätte nöjd med mitt köp i från deras webbutik, allt gick smidigt och fort!!

• Englavingar

Elisia...det går inte att se dina bilder, eller skriva i din gästbok!!!

• MalinMalin

Hej ni alla med god smak
    Jag är på jakt efter något som ser ut som denna möbel ungefär (färg kvittar för det finns ju vit färg som tur är):

http://www.fynda.se/index.php3?prodid=941

Man kan tyvärr bara köpa denna i deras butik så nu undrar jag om ni sett något liknande i möblelaffär eller att köpa på nätet?

• Elisia

Englavingar; vad har jag gjort fel? Är det någon inställning man måste ändra på?

• Elisia

Måste man uppgradera till PLUS för att det ska fungera?

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!