• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • NyfikenRosa

Juliah har ett underbart hem! Riktigt avundsjuk är jag. Julia! Har du några tips på kransar?

• Englavingar

Juliah...kan du berätta hur du gör dessa hjärtan???..blir så sugen att göra!!

• juliah

nr, du är då för gullig :) !!! men avis behöver du inte vara, du ska ju flytta till en sååå fin lägenhet inom kort!
    Vad för slags kransar menar du?

• NyfikenRosa

jag vill ha en på dörren.. till jul.. så du kan ju fundera ett tag haha

• millface

Juliah:  Supersnyggt ju! I stil med vårt favorithus som låg på Hemnet tycker jag

Vilken tillverkare av färg säljer Morgondimsvitt? Kan ju vara något till min panel i hallen kanske?

• juliah

nr, hehe, ja jag ska fundera för det ska nämnligen jag också ha!!!

englavingar, det är såå enkelt, köp en gummiform på typ ikea, fyll med betong (instruktioner finns nog på paketet), låt torka över natten och sen är det klart!!! Jättefina blev dom, måste bara betsämma mig för vart jag ska ha dom...

• Englavingar

Betong kan man köpa det i små förpackningar, och vart?

• juliah

englavingar, nja vår förpackning var inte så liten men dom kostar ju typ ingenting, finns en massa annat fint man kan göra också...
    Man kan göra dom i gips också, fint vita blir dom men inte lika hållbara.

Tack millface, Nordsjö har serien en vit värld, åtta jättefina nyanser av vitt, mot rosa, grönt, grått, vitaste vitt, grädde osv!

• Pärla1

Oj, vad niskriver när man varit borta en stund! Bu har vi varit och hämtat våran avlutade byrå á 500 kr, lägger in bild sen. Det blir att måladen!!jipppi

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!