• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Eddan

Elisia: Det vore verkligen en dröm - att ha något sånt att livnära sig på. Jag är föräldraledig och ska börja jobba i början av sept. VILL INTE!!! Trivs alldeles för bra på hemmaplan. Önskar att jag hittade något jag kunde syssla med via datorn (sitter ju här ändå så fort ungarna är sysselsatta på annat håll).

• Elisia

Ja, men samma här! Och i mitt nya hus finns en gammal butikslokal i botten på cirka 80 kvadrat med träpanel och inbyggda skyltskåp och hela kitet... Man blir ju hyfsat sugen på att göra något av det! Tyvärr så ligger inte huset i ett sådant stråk att det skulle fungera med försäljningen något vidare... Å andra sidan så har man ju bara inköpskostnader när man redan har lokal. Hmm...

• Elisia

Om du kikar i mitt galleri så finns det en bild på huset på tredje sidan där man kan ana butikslokalen i det närmaste hörnet. Man blir lite sugen!

• nublu

Elisia : Sorry, men så enkelt är det inte att ha en butik på nätet. Du behöver en e-handelslösning, betalkortslösning och sist men inte minst är det dyrt och svårt att bli sedd på nätet.

Men lokalhyra slipper man ju.

• Monsa

nublu, det beror väl på hur duktig du är på att marknadsföra dig?

Det finns ju massvis med sätt att marknadsföra sig på. Däremot kan det kanske vara svårt att hitta saker att sälja kan jag tänka mig. Såvida man inte vill sälja skitdyra grejer

• millface

Nu ska ni inte fresta oss andra med ÄNNU mer härliga shoppar !

• Elisia

Men jag blir knäpp! Finns det inte någon webbutik som man kan handla loss på, på Lavender fields??

• Destroijer

millface- tack du är ju en pärla!!!!!! (Fast det tycker nog inte min man)

Han var och hämtade en bäddsoffa alla 70tal hos sin mormor i helgen mörkbrun träfaner och orange/röd/bruna ränder UACK!!!, Med motivering vi behöver ju en bäddsoffa.... MÄN!!

finns varken färg eller nytt tyg som kan rädda den soffan

• millface

Nej det står att de kanske öppnar en mindre webbutik nästa år...

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!