• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • hampo

juliah: De där burkarna är jättebra. Själv har jag skorpor o kakor i dem. Träslevar har jag också i en sån.

millface: de där burkarna har de i Leksand. Har tänkt köpa dem nästa vecka. Kram

• Eddan

ida06: tack för tipset . Vi är dock ett gäng som redan har varit inne på hennes sida och drägglat. Hälsa henne att vi inte är ett dugg avundsjuka på henne - vi skulle INTE alls själva ha velat göra detta . By the way - önska henne ett stort LYCKA TILL och jag antar att hon kommer att få många kunder från den här tråden.

• millface

Burkarna finns i butiken "Fiddeli och konungen" som ligger på en tvärgata vid Panduro vig Hansacompagniet.

Tror de kostade ca 200-300 där men det är ju också en del. Men fina är dom!

• juliah

Här kommer lite bilder på linnehjärtan som jag gjort! (Fick inspiration från boken Vit jul)
    Tänker nog göra vita och linnefärgade att hänga i granen till jul, dock utan pärlor o annat...
  • Mysgrodans Mamma

juliah: vilka otroligt fina hjärtan!

• brummelisa72

mysgrodansmamma:kan inte se dina bilder i galleriet

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!