• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • nublu

Destroijer : Bär ut den med motiveringen att den måste tvättas och sedan ouuppsss...Den råkade självantända (med lite hjälp).

Eller låt grannens katt kissa på den eller nåt.

• Eddan

Elisia: men det är ju helt perfekt - en affärslokal hemma i huset ! Det måste du absolut se till att utnyttja. Hitta det du vill sälja (du har ju bra inredningssmak ser jag) och så drygar du ut det med lösviktsgodis - det är alltid poppis och det är även bra avans på sådant har jag hört. Då kommer barnen att tjata dit sina föräldrar även om det ligger lite vid sidan av!

• millface

Ni som letade efter snygga burkar till tvättstugan:

Har ni sett dom här?

Dom finns i butik i Malmö till ett bättre pris men ni som har långt är det ju ett bra alternativ för...

• LPW

millface! Var finns de burkarna? Skulle gärna ha dem eller något liknande i vår tvättstuga.

Undrar dessutom fortfarande om någon vet var "hundmatsburken" i mitt galleri går att få tag på (frånsett på Asko och Hans Mikaels)? Det fanns liknande burkar för andra saker också och jag skulle verkligen vilja ha en sådan för kattmat (som jag vet skall finnas)...

• juliah

Dessa burkar från IKEA tipsade nyfiken rosa mig om, fina att ha tex tvättmedel i. Ska definitivt inhandlas under nästa IKEA tripp, hoppas det blir snart...
  • LPW

De var ju nästan ännu finare, men jag tyckte om texten på de första...

• Mysgrodans Mamma

Nu har jag lagt in bilder på mina favoritsaker i mitt galleri!

• Sagalin

Mysgrodans mamma: jag kan inte se något bildgalleri. Du har nog glömt att ändra dina inställnigar.

• ida06

Tänkte bara tipsa om en ny webb shop sida som min syster har startat, hon har franska och engelska inrednings prylar och mjukis djur i organisk bomull, kolla gärna in den.
    www.countrybymail.se

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!