• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Amoroso

Mysgrodans mamma;
    Härliga saker!! Klockan var ju fantastisk, var har du köpt den? Och lampan?!

• Mysgrodans Mamma

Amoroso: Lampan kommer faktiskt från Mio. Vilken klocka menar du?

• Muppet

Hej! Jag undrar lite vad ni tycker om min nedervåning nu när jag fixat till den lite i några dagar, snäla titta. :)
    Alla bilder är inte uppe än, men snart!

• Ankmor

Jag har läst i tråden ett tag nu och kommit med små kommentarer här och var. Kom på nu i kväll att jag också försöker få en lite lantlig/romatisk stil i mitt sovrum...

Så här ser ett av sovrumsfönstrena ut. (det andra ser likadant ut förutom hjärtat)
    www.familjeliv.se/krypin/ankmor/gallery/phpheuu77.jpg
    Detaljbild fönstret:
    www.familjeliv.se/krypin/ankmor/gallery/phpc3tyba.jpg

Vår taklampa i hallen. Den satt uppe när vi köpte huset, jag näns inte ta ner den, den är för fin och ger ett jättefint ljus.
    www.familjeliv.se/krypin/ankmor/gallery/phplh393e.jpg

• Det ljuva livet

Weee! Stor kväll ikväll !
    Målar pall, första gången jag rör en pensel sen monsterrenoveringen (4 rum och kök på en månad med tre ungar).. Riktigt kul faktiskt, tror att jag ska kleta på lite färg på gulddetaljen jag missat i hallen. Den har stört mig i snart nio månader .

Mamma³
  • Muppet

Nu är alla bilder upp, snälla säg ärligt vad ni tycker utifrån det ni ser, allt är ej klart än...

• Rut

NyfikenRosa: Sådana stövlar har jag. Är så nöjd!

När vi var i Lindesberg i helgen så fanns massor ur sortimentet med rosor (samma som stövlarna) på plantskolan. Bla. ett paraply som jag var lite sugen på. Men eftersom jag handlade flera ljuslyktor mm. så kunde jag inte riktigt motivera paraplyet också...

Idag har jag hemma dag igen. Så skönt! Ska ha Me and i party ikväll och det är så mycket jag vill fixa innan dess...

• Ankmor

Muppet, du har lyckats! Ialla fall enligt mig

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!