• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • juliah

muppet, kikade in en snabbis hos dig, personligen så tycker jag du borde få det lite ljusare med hjälp av textilier, hur ser väggarna ut? Visst fanns det en blå spont? Måla den vit vetja! På soffor tycker jag att det är jättefint att ha quiltade vita överkast...

• juliah

muppet, kanske ett fårskinnsfäll på gungstolen?

• Muppet

tack för tipsen!
    Jo jag håller på att försöka skaffa lite mer vita textiler och ett fårskin i gungstolen skulle inte vara helt fel faktiskt! Hallen är blå och det mesta av inredningen där är vit, men mer skall till eftersom hallen i sig är mörk.
    Tack för alla tipsen!

• Skogsstjärnan

Hjälp vad billiga möbler ni har i Sverige. Kikade på sista länken och har reagerat på det innan. Här är allt MYCKET dyrare! Åtminstone så får ni plussa på det dubbla! Nu i helgen är det en jättestor loppmarknad här i trakterna så det blir intressant att se om man fyndar något. Har nog alltid kommit hem med något i allafall... Längtar SÅ!

• juliah

Skogsstjärnan, nåja...här i sthlm så tycker jag inte att det är särskilt billigt som ute i landet...

• Fragglerock

JO, jag måste ju faktiskt tipsa om www.allposters.com
    Jag har beställt lite tavlor och träskyltar därifrån som är jättefina! Snabb leverans och billig frakt. Sök på tex countryliving (fina saker för inramning eller redan inramade) eller wood signs (Jag äääälskar dessa roliga små skyltar i gammal stil) så får man upp mycket fina grejer!

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!