• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Sagalin

Mystjejen: Tack, jag ska strax försöka övertala mannen att följa med till Möbelgrossen

Smålänningar som vi är kan jag ju alltid köra med "det är så otroligt billigt"

• millface

Ops!

En del bilder blev visst upp och ner.

Ändrat nu...

• juliah

millface, bordet var jättefint!

Mmm, lexingtons handdukar är ljuvliga...

Känns som att alla håller på o fixar o donar, är lite stiltje hemma hos oss, ska i o försig fixa i ordning arbetsplatsen inom de närmsta veckorna!

• Englavingar

Åååå...jag har verkligen blivit lite tokig i all vacker inredning....det finns ju så mycket fint!!!

I morgon ska jag och min sambo åka till Örebro och gå i inredningsaffärer...det finns en hel del fina affärer där, det ska bli så mysigt. Inredning har blivit min medicin...jag måste bara ha den!!

• millface

Imorgon ska jag åka till Hem och Hav!!!

Har aldrig varit inne i butiken men sett på deras hemsida och i en Allt i hemmet-tidning.

Verkar ha mycket fint.

• Samla

Kul att ni gillade länken!

Ikea hade veckade skärmar en gång i tiden men inte längre Ett annat budgettips är Jysk (som ju är danskt) brukar finnas lite smått o gott.

Milliface: åh fusk dit vill ju jag också, rapportera om det är nått så tar jag kanske en runda dit nästa vecka!

Tjoho! Nu har vi bokat sänggaveln, hämtar den imorgon!!!

Har fyndat en jättefint vitt skrivbord (smäckert men stadigt) ska hämta det imorgon!!! Ha en bra kväll ni inredningstokiga!

• millface

Samla: Har missat ditt inlägg.

Var det DEN sänggaveln du har köpt????

• millface

Åååå!

Läste på Lavender fields hemsida att deras butik i Stockholm har stäng pga flytt ner till Skåne!!

Jubel och lycka!

Jag mailade dom direkt för att fråga när och vart dom öppnar.

Vill handla där ju

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!