• Mystjejen

Lantlig/Romantisk inredning!

Jag älskar inredning i romantisk och lantlig stil.
    Någon mer som gör det?
    Vill ha tips och ideer.
    Någon som har bilder?
    Jag har inte lagt ut några än men det kommer, håller på för fullt att renovera hemma...

Börjar med tre tips:
    www.lustfyllt.eu
    www.lantligdesign.se
    www.martinecolliander.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-29 18:46:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m10937476.html
    I den här tråden samlar vi våra favoritlänkar!!
    Har du ett tips på en länk är du välkommen att lägga in den här!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-09-06 20:09:07:
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m12205276.html
    Här kommer en länk till en tråd för de som har långt till många av favoritaffärerna... Om postorder...

• Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!
  • Sagalin

Elisia:
    Jo just det, har Möbelgrossen sina möbler hemma på lager, jag menar köper man med sig dom direkt eller är det beställningsvara?

Vore ju dumt om man åker dit utan släp och så kan man inte ta med sig möbler hem.

Har du varit där innan?

• Elisia

Det blir första gången jag åker dit i morgon så jag har faktiskt ingen aning! Men jag skulle tro att prylarna finns där och att man tar dem med sig direkt.
    Måste fundera ut hur jag ska göra med det!

• juliah

Godmorgon allesammans! Har haft en så superjobbig morgon med lillkillen så därav mitt sena godmorgon...

Hur var det nu, ngn som sett nettobordet live?

Funderar också på att att åka till möbelgrossen, men hos oss i sthglm blir det nästa helg! Tyckte mycket om tex brickbordet!

Elisia, tror att det bara är att kopiera in, jag kan göra ett litet test, hehe, är inte så teknisk av mig...

Igår fyndade jag, har nämligen gått o kikat på ett litet miniväxthus från miljögården men inte unnat mig den, men nu var det rea på den så det blev ett riktigt kap!

• juliah

Ähsch, jag förstår inte alls hur jag ska kopiera in bilder...blir så irriterad...

• juliah

Inte tusan kan jag stava heller, äsch ska det stå, hehe, är man lärare så är man!

• Sagalin

Juliah: alltid kul med fynd.
    Brickbordet från möbelgrossen ser fint ut.

Jag ska försöka lura med mig mannen i helgen till GBG. Jag såg på blocket.se att möbelgrossen lagt ut annonser. Dom är ju billiga. Hopppas kvaliteten är bra.

• NyfikenRosa

Juliah! det är bara att högerklicka på bilden och sen välja kopiera, sen så går du dit där du vill ha bilden och väljer klistra in =)

• NyfikenRosa

var kan man se det omtalade nettobordet?

• juliah

www.netto.se,titta under veckobladet!

Näe, jag kan inte göra så, jag kopierar, sen när jag ska klistra in så är själva texten "klistra in"ljusgrå, så det går inta att klicka på den...VARFÖR???

• Elisia

Har aldrig lyckats kopiera och klistra in! Måste göra någonting fel.

Svar på tråden Lantlig/Romantisk inredning!