Luleå del 3
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Aquagreen - Usch vad obehagligt .
Vad var det för vagn ?
Köpte en ny Nordic duo igår...
Minnapinna: Som dom andra säger så ska du inte alls ha dåligt samvete på något vis. Önskar att alla fick ha fina förlossningar. Själv är jag mest chockad över min förlossningsupplevelse, men det släpper nog efter ett tag även om jag inte vill göra om det i första taget.
norrskensflicka,
ska du skriva en förlossningsberättelse? jag skulle gärna vilja läsa den isf.
minnapinna
som sagt, du ska inte ha dåligt samvete. var nöjd att du slapp ha en värstingförlossning
mina har varit lätta (förutom att jag förlorade massa blod andra gången), och det gör bara att jag verkligen ser fram emot fler förlossningar.
hade jag haft en svår förlossning från början så hade jag kanske inte velat skaffa fler och tänk vad man skulle gått miste om då!?
aquagreen
huvva, va läskigt med vagnen!
tur att det gick bra för Neo ändå.
NORRDSKENSFLICKA - Du behöver inte svara om du inte vill men vad var de som var hemskt med din förlossning, inget illa menat bara undrar...
Nu såhär efteråt är jag "glad" att jag fick sån tung förlossning som jag hade känns "nyttigt"
aqaugreen: Men! du har då verkligen ingen tur med dina vagnar, fy så hemskt. Vågar du kvar ha den där vagnen nudå? Det ska då vara en rejäl kompensation från försäljaren, finns väl inget som kan gottgöra chansen att ditt barn hade skadats!
Men däremot är det ju någon vagn som det stått om i tidningarna för ett tag sen om ett sånt fel(produktions fel) men jag kommer tyvärr inte ihåg vilket märke den var av...
HelenZ - Det är en Nordic duo vi har...
Vart o tjafsat med gubben som äger butiken helt hjärndöd o fattade inget alls... Han fru förstog oss o var alldels skärrad hon med så jag fick ett TUMMEN babygym som plåster på såren...