• loverose

Luleå del 3

Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...

• Svar på tråden Luleå del 3
  • QuteCat

Jag var in igår och kollade upp mina blödningar... På VUL såg man att hjärtverksamheten hade stannat av. Jag är så lessen och chockad .. kan inte i ord beskriva hur det känns.. Har fått tid för skrapning i morgonbitti.. känns såååå tungt. Tårarna trillar ner för mina kinder.. har inte kunnat sova i natt.. man frågar sig varför...varför...varför?

• Blomman82

QuteCat - oj det lät verkligen inte roligt...förstår att du är ledsen. många kramar från mig...kram kram

• HelenZ

qutecat: Nej, vad jobbigt många kramar till dig

• AugustiBäbis

QuteCat - Usch vad tråkigt! Beklagar verkligen! Kram!

Något som hört något av Singela? Nu har det varit tyst ett tag, hoppas att det händer något.

Jag har varit till MVC på morgonen och Bäbben är fixerad. Skönt! Hade misstänkt det eftersom det gjort ganska ont i bäckenet....
    Vi hade tagit ett jätte skutt på SF kurvan, 34 denna gång, men det kan ber på att jag haft olika BM, som mätt olika. BM trodde att Bäbben kommer att väga 3,4-3,7 kg vid förlossning. Ingen jätte bäbis i alla fall....

• Jesssicaaa

Qutecat- gu va tråkigt..*KRAM*

hoppas det börjar hända saker här också..hade regelbundna värkar igår och var öppen 1 cm Och för en stund sen så gick slemproppen! Känner fortfarande av värkarna men de är inte lika täta..

• minnapinna

Qutecat,
    beklagar verkligen. Tänker på dig. Kramar.

tjej18,
    håller tummarna. Lycka till!

• Lyckan1

QuteCat: Vad himla tråkigt för er! Skickar kramar till dig!

Tjej18: Vad spännade! Lycka till!

• la Demoiselle Snorque

Kramar till Qutecat! Verkligen tråkigt!

Helen: Vi bor i Finland. Idag har jag ringt runt till alla Lulebo, akelius, norrporten, lindbäcksbygg och på annonsbladet mfl men det finns INGA lägenheter!
    Börjar tappa hoppet nu, fy vad trist det är! Är på skitdåligt humör!

Svar på tråden Luleå del 3