• loverose

Luleå del 3

Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...

• Svar på tråden Luleå del 3
  • isblomma

Nu har vi röjt på vår kronantomt och kört bort allt sly, så nu får bebben komma närsom helst!! Tyvärr har jag inte några värkar alls men det känns däremot som om jag har en flyttfirma i magen. Den bökar om ordentligt! När vi att och fikade efter röjningsarbetet kunde alla se min mage som hoppade och kantrade fråm sida till sida... Hoppas, hoppas, hoppas att bebben är less på att bo trångt....

Singela: Skulle oxå vilja veta hur det känns när man börjar öppna sig...

Tjej18: Lycka till!

Qutecat: Fy vad ledsamt! Kram!

• Jesssicaaa

tack tack än en gång väntar nu bara på lite tätare och ondare värkar Längtar så efter våran bebis..

• Aquagreen
    ISBLOMMA o SINGELA - Det är svårt att beskriva hur de känns men hur skall man förklara det lixom gör ONT hehe såklart men en väldigt speciell smärta.. Hmm ni blev nog inte mycke klokare på mitt svar men lovar att ni kommer känna när det är dags
    Visst har vi härligt väder? Har varit o promenerat med killen, hunden o Neo idag i solen så skönt.
    Nu ska vi laga mat Cool
  • minnapinna

Isblomma och Singela,
    ja, som Aquagreen säger så är det svårt att beskriva, men jag upplevde öppningsskedet som en "ilande" smärta, långt ner i magen, på "undersidan" av själva magen. en del får smärtan i ryggen, men det fick inte jag. det ilar, kan man nog säga. jag trodde det skulle vara MYCKET värre att föda barn.

• Singela

okej, ja ett hum fick jag iallafall. Ilningar har jag haft emellanåt i nedredelen av magen.

Vart faktiskt lite glad att lillknodden inte har tittat ut de närmaste dagarna. Det var nån på min smabos jobb som sa att igår hade det fötts 16barn på sunderbyn, kan det verkligen stämma. Men tittade på webbisarna och dagarna innan verkade det oxå varit hektiskt. Hoppas att det lugnar ner sig tills lillknodden vill titta ut.

Längtar så!! Men samtidigt känns det sååå skrämmande.

Har oxå en liten som lever om rejält emellanåt å så är det så trångt så det gör liksom ont när den ska böka om sig där inne.

Men går inte min mage till historien med att knodden aldrig tittar ut så har vi våran inom två veckor iallafall, något positivt

• loverose

Såg precis på nll att Fru Johansson har fått en liten pojke den 22.
    Verkar har varit en lång förlossning för hon åkte ju in den 21 och då hade hon haft värkar i 2 dagar.

• Mia81

En till som väntar bäbis BF 20 Januari 2007 (andra)

• Lyckan1

Grattis Fru johansson! Så himla söööööt

Svar på tråden Luleå del 3