• loverose

Luleå del 3

Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...

• Svar på tråden Luleå del 3
  • HelenZ

Imorgon kl9 ska jag ringa till FK och kräva ett beslut angående min HP-ansökan... bara dom har slut på semestern och sjukskrivningarna!

*wish me luck*

godnatt på er

I väntan på Albin
  • AugustiBäbis

Nu tycker jag att det är dags för Bäbben att titta ut. Hade hoppats att gårdagens prov skulle sätta igång det, men icke. Här känns ingenting alls....

Försöker med övertalningsmetoden, men Bäbbe verkar bestämt tycka att vi ska vänta till BF och kanske ytterligare några dagar.

Nu är vi redo och jag vill snosa Bäbis!

HelenZ: Lycka till med HP! När jag sökte fick jag besked via telefonen riktigt fort, men det var ju inte under semesterperioden.....

• Mysiga tjejen

helenZ
    haha ja det får du ha hihi
    lycka till med fk

augustibäbis
    vi flesta vet ju vad du går igenom, hoppas du slipper övertid bara men det är ju kvar hmm ngr dagar till bf ju

• HelenZ

Jag fick det beviljat *glad* nu känns livet lite lättare igen....

augustibebis: Hoppas bebis kommer snart, förstår att väntan känns låååååååååång!

I väntan på Albin
  • minnapinna

Helenz, grattis! Skönt att ha fått svar.

• HelenZ

minnapinna: Tack Jo inte en dag försent, det börjar gälla from 26e augusti...

enda trista är att jag kommer missa en resa med jobbet till england och gå se på fotboll
      men men...jag ska ha en liten bebis så då får dom dricka deras öl, se på fotboll och åka i terroristflygplan.

I väntan på Albin
  • minnapinna

Helenz,
    FOTBOLL?!?! vad för fotboll!?!?!?!?

• HelenZ

minnapinna: haha jag vet inte faktiskt, när min chef sa om resan stängde jag omedelbart av öronen för jag kan inte följa med vad finns det för lag som kommer från London?
    förra året skulle vi kollat på bayern münchen mot juventus tror jag men det blev inte heller av för vi drack massa öl istället.... *ångest* (hmm vi är inte såna fyllskallar som vi låter som hehe)

I väntan på Albin
  • Mysiga tjejen

helenz
    grattis till ditt besked om HP

• HelenZ

mysiga tjejen: tack så mycket, får se om jag kommer bli less efter ett par veckor... alla kompisar jobbar och jag är ensam hemma men men ska flytta om några veckor så jag kommer nog ha fullt upp ändå...

I väntan på Albin
Svar på tråden Luleå del 3