Luleå del 3
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Längtar till hösten, mörkret, regnet sitta ute i inglasningen med tända ljus o bara mysa
Aquagreen - Aha, men då måste det ha varit jag som klippte.
Fick vi bråka nått med honom då? Dom där små nakisarna brukar ha en bestämd åsikt vad gäller att bli klippt
Var in och kikade på honom. Han är så söt. Gillar kineser. Men du har rätt han är inte så hårig. Både bra och dåligt kanske. Han behöver ju inte klippas så ofta då, men synd för dom är ju skitläckra när dom har mycket hår också.
Snart börjar nolleperioden här i vid universitete, så vi funderar allvarligt på att fly luleå då. skulle vara så skönt att komma bort lite, kanske vi tom kan låna husbilen och ta en roadtrip
.
Idag har jag gått hemma i underkläder hela dagen, sovit och badat kallt badkar.
Verkligen olidligt just nu i värmen.... men man är ju svensk och gillar att klaga på vädret
Nej men seriöst, ensam gravid och en hund som kräver 4 timmar motion varje dag är inte roligt nu! Just nu visar tempen på 26 grader i skuggan.
Vi ska ut och promenera en stund, vovven får bada efter vägen och jag sitta i skuggan, ska gå och plocka smultron i en buske som jag hittat
Längtar också till hösten!
Till nästa sommar ligger jag steget före och redan köpt en uppblåsbar balkongpool till min lilla kille som är 7-8 månader då
http://www.tradera.com/auction/auction.asp?aid=30366602
Synd att inte jag får plats...
niccipicci
hur är det att vara hundfrissör?
helenZ
ja det är bra att ha en minipool, vi köpte den minsta på barnens hus men KLara kunde ju inte sitta själv i den men det var svalkande till de varmaste dagarna nere i Hudik
elinaa
skönt att kunna ta sig ut på landet och vara i hus, vi har det faktiskt ganska skönt inne hos oss, vardagsrummet är det ingen sol i under eftermiddan och kväll, det kanske också är för att det är tak över våran ballkong utanför köket, för på balkongen är det varmt hela dan nästan, i alla fall efter 12
fru johansson
nolleperioden ja just det, en massa fulla studenter, vi ska åka till skåne planerat sen länge så vi drar från stan på lördag, om ni kan så åk från stan vett ja
NICCIPICCI - Jepp han var HYSTERISK
Ska köpa en nakentik snart vill ha en med ordentlig crest
mysiga tjejen: hoppas min pool kommer till användning nästa sommar
annars har jag aronsbadet 50 meter bort...
Nu har vi varit ute i 2 timmar, lekt med kottar och badat. Sen fick astra en schamponering när hon kom hem också, hon hade börjat lukta lite illa
Niccipicci: Ååååh säg till om du börjar med hundmassage, då kommer vi! Kloklippning och schamponering sköter jag själv ![]()
helenZ
poolen kommer säkerligen till användning annars kommer vi från fl med våra barn och ser till att den badas i.
hur stor är den?
mysiga tjejen: hehe, det tror jag säkert
Den är dock inte så stor, 15 cm hög och 61 cm i diameter, alldeles lagom till min kille då hoppas jag!
kan ha den som fotbad om inte annat ![]()