• loverose

Luleå del 3

Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...

• Svar på tråden Luleå del 3
  • Aquagreen

Hello girls, vilken tråkig ton de var här då
     Har inte orkat läst igenom allt som skrivts så tar "ingens parti" men självklart så skriver man ju om sitt barns framsteg, bakslag osv, Tråden är ju iofs fri att skriva om allt möjligt även om de kan bli lite tjatigt att läsa sida efter sida om samma sak....
    Ähh känns som "What ever" finns ju andra saker att reta upp sig på, tex den olidliga värmen vi har *Puuust*

• Niccipicci

Visst är det hemskt att när vi nu äntligen har en supersommar och lite längre dessutom (kommer inte ihåg senast det var så här varmt i Augusti) så är man helt less. Vill också ha lite svalare.
    Här i Boden är det idag 28 grader i skuggan!!!
    Jaja, vi får väl kanske ta och njuta medans vi kan, vi har ju en lååång vinter sen att se fram emot

• Aquagreen

Vi ligger utslagna hela familjen i soffan o kollar friidrotten, Neo är den enda som verkar oki med hettan han ligger o myser med sina leksaker o bara ler...
    NICCIPICCI - Visst är du hund frisör? Har du eget eller?

• Norrskensflicka

Jag har absolut inte uppfattat att det skryts i denna tråd. Men alla uppfattar vi ju saker på våra egna sätt. Jag får alltid det stöd jag önskar då jag skriver om något jag tycker är jobbigt och är bara glad om andra slipper uppleva samma sak. Dom får gärna berätta att deras barn är snälla och "perfekta" för alla har vi ju barn som är helt perfekta!

Men detta är som sagt bara min åsikt.

• Aquagreen

Norrskensflicka -  Håller me

NICCIPICCI -  Aha de är din salong Där har min lilla Lexus varit o klippt sig 1 gång, han har ju typ inget hår så han behöver inte klippa sig
    Visst kan man lämna in för badning o sånt? Vad har du mer? Hund massage?

• Elinaaa

Aquagreen:

Jag håller verkligen med dig..Hoppas verkligen att det kommer någon svalare dag så man orkar gå på rikigt långa promenade..Just nu håller man ju på att dö när man kommer ut genom dörren..Och så e det så jobbigt för gumman att sitta inne i en varm lägenhet :/..Som tur är brukar vi smita iväg till min far ute i ersnäs..där e det verkligen svalt och skönt!! (Han bor i villa).

• Niccipicci

Jaha, var det jag som klippte honom då? Eller har du varit nu nyligen så kanske det var Emma.
    Japp man kan lämna in för bara badning.
    Jag pysslar bara med allt som rör pälsvård och kloklipp och sånt inte hundmassage. Har gått en liten snabbkurs i massage men har bara praktiserat det på mina egna hundar förut. Nu var det längesen.

• Aquagreen

NICCIPICCI -  Nej de var typ förra våren Nu klipper jag o rakar honom själv han är väldigt naken för att vara neken hund (till min förtvivlan)

ELINAAA - Lät skönt, de är ingen höjdare, ska väl iofs inte klaga men inte kul att inte kunna sitta ute i solen utan att svimma

Skulle vara skönt att ha en barn pool att plaksa i i brist på en egen stor pool

• Elinaaa

Aguagreen :

Jo precis..När det e vinter klagar man att det e för kallt..Man kan då aldrig vara nöjd :)

Jo en pool hade varit grymt skönt..men man får stå ut..så länge e det inte kvar tills hösten kommer.

Svar på tråden Luleå del 3