• loverose

Luleå del 3

Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...

• Svar på tråden Luleå del 3
  • Sugardynamite

Tack för ikväll tjejer!! Det var supertrevligt att träffa er igen.

/ Irina

• milly78

Hej, hade ni kul på träffen idag? Fick oväntat besök- två barndomskompisar som plingade på , så jag kunde dessvärre inte komma. Hade varit kul att träffa er. Blir det ngn ny träff snart?

• honungsbebis

Det var verkligen kul att ses Men vi kanske får skaffa lite namnlappar till nästa gång, eller är jag ensam om att ha hjärnan i handväskan?
    Vi pratade om att träffas nästa torsdag igen, om inte nån bebbelino vill sätta stopp för planerna förståss...

• norskan78

tack för igår:) jo, det var trvligt.. som Irina sa att det e ju kul att man kan lära känna varann innan man fått bebben.

Milly78: trodde du hade åkt in på förlossningen igår*haha* ev blir det nästa torsdag igen, och du e så välkommen, om du inte ligger på BB:))

• milly78

ja, det är så typiskt- när man väl ska iväg på något roligt- så dyker kompisar "upp från ingenstans"- kul att träffa dem, men det hade varit kul att träffa er oxå. Bebben i magen verkar inte ha bråttom ut- men hoppas att h*n kommer imon- min sambo jobbar borta under veckorna- så det det vore väldigt praktiskt om bebben kom under helgen. Vart skickar man beställningen på "utkomst"?

• norskan78

haha,ja, du det kan man inte boka i förväg..man skulle nog vilja det många ggr, men näää:) Hoppas du komer nästa gång iaf.. om du inte hinner nu, så hinner du sen, för vi kommer att fortsätta dejita även när alla bebisar har kommit till världen:))

• Mysiga tjejen

ville bara säga
    kul att ni är flera som lär känna varandra innan ni fått barn
    ni verkar ha trevligt......

• Anna o Marthine

Ja, tack för igår. Det var väldigt trevligt att träffas igen. Men sååå trött jag var igår, däckade på soffan nästan direkt när jag kom hem... Måste komma ihåg att ta en "powernap" INNAN vi träffas nästa gång

• Ullangullan

Hej tjejer! Ulrika heter jag och jag skulle kommit me på träffen i går men vi fick åka in en sväng till Sunderbyn för observation några timmar! Dem trodde vattnet hade gått..

Ska det vara en till träff hänger jag gärna med! Hoppas alla mår bra och om vi inte hinner ses önskar jag er LYCKA TILL med förlossningarna!

Kram Ulliz

Svar på tråden Luleå del 3