Luleå del 3
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
hej ullis.. du kan ju komma fast du fått bebben.. vi kommer även att träffas efter alla småttingar har kommit ut, så häng med bara:)
Tack för en trevlig träff igår!
Ja jag tänkte på det också honungsbebis. Namnskyltar var en bra idé =) Inte så lätt med alla nya namn så här i början.
Samma tid och ställe nästa vecka?
Får man komma fast man har fått bebis?
Ni kan få låna honom
*pet* det här verkar vara en rolig tråd. får man smyga omkring här en stund? Tills man blir ohemlig?
heej :) *hittade precis hit* några fler som väntar i dec/jan? :)
Tjenis tjejer! Ett litet livstecken från mig, fast jag är och smyger en snabbis då och då...
Hoppas ni hade det skoj på fikat igår? kommande vecka så flyttar vi till ny lägenhet så då har jag inte heller tid..
Nu är min man hemma ÄNTLIGEN och vi är jättelyckliga och glada hela familjen
Har beställt barnvagn via internet från tyskland nu, en knorr nizza. Har även idag varit och shoppat ett skötbord från JYSK, Nikolai. Jättefint och går att göra om till byrå sen när skötbordstiden är slut
Igår var vi på första föräldra grupps träffen, tror vi var yngst av alla där (Vad alla verkar vara "gamla" som skaffar barn...eller är det vi som är unga?)
En dam där, får man säga så när nån passerat 40?
Hon trodde hon hade gått in i klimakteriet för 1 år sen, och nu mått konstigt på sistone och gått till doktorn för att kolla upp det som hon trodde var nån infektion i kroppen, tji fick hon för hon var gravid i fjärde månaden!!
Vet inte hur gammal hon var men nånstans mellan 40-50 år, hade en 14åring och en 18åring redan...
Vilken överraskning va?
Vi har iallafall fullt upp och mår bra, hoppas ni gör detsamma.
Hejsan till alla nya också ![]()
HelenZ : oj, jag har fått uppfattningen att det är många yngre som fått barn på senaste. varit värsta babyboom :)
aktuelle: Jooo visst, går man på stan så ser man bara massa ung-magar i vädret men i min föräldragrupp så var medelåldern kanske 35 (nu menar jag inte att man är gammal för att man är 35)
Samma sak var det i min kompis föräldragrupp.
Men det kanske är så att dom yngre inte ids gå på dom här träffarna.
HelenZ : sant, är nog så att vi yngre inte ids gå :D
Är det bara jag som är totalt däckad efter gårdagen? Jag hade ont när jag kom hem så jag klappade i mig en rejäl dos med värktabletter och gick och lade mig redan vid tio. Idag har jag varit så seeeeg. Fortfarande är jag det. Jag har längtat tills jag skall gå och sova sedan jag kom hem vid fyra.