Luleå del 3
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Startar en ny omgång på denna tråd eftersom den gamla stänger i morgon...
Jag är inte så känslig för ålder, så jag har nog upplevt att alla med mage är lika gamla som jag (tänk på det alla 23åringar som vips blev 30!
)
Om ni ska på barn-nolia så kan jag tipsa om gratis gravid-yoga med Kristina Berglund från Norrfjärden. Hon är duktig.
Vi var bland de yngsta på vår föräldrakurs - och då är jag 30 år...
sugardynamite: lite sent att svara dig, men jag var helelr inte så pigg i går:) jag fick sånna förvärkar på EM och det har hållit igång till långt på natten. Jag gjorde inte annat än att bada och basta igår.. fick kliva upp kl 0600 idag o bada för jag hade så ont. Vill ju inte att bebben skall kom nu:) men det har lugnat ner sig nu..
Iapia: har ni funderat på när ni känner att ni kan "trängas" bland folk efter bebens ankomst?? jag e ju super nojig att fara på ikea i december i happis, men det kanske jag inte skall vara?
norskan76: Precis på vad jag också funderar på... Hade tänkte vara på IKEA ganska snart efter de öppnat men BM rekommenderade inte att man vistas ute i folksamlingar en längre stund förns bebben är 6-8 veckor pga RS viruset!!! Då blir man ju lite nojig. Får se hur vi gör.
Norskan78 jag e oxå nojjig för att åka på IKEA men mest för att de kommer vara HYSTERISKT mycke folk
Jag håller med. IKEA lär ju vara smockat med folk. Man får väl fundera hur viktigt det är att åka dit just när de öppnar, eller om man kan tänka sig att vänta ett tag om man redan väntat såhär länge. Jag har ju BF 30 Oktober och bebisen lär väl komma i början av November någongång. Kanske inte riktigt läge att åka till IKEA med en en vecka gammal bebis.
Nolia barn däremot
Då är bebisen fortfarande i magen.
Det blir en tuff helg där den 21-22 Oktober. På Lördagen är det ju Loppis på Arcus, och sen på Söndag tänkte vi åka på Nolia barn i Piteå. Tur att jag inte jobbar längre då.
Honungsbebis: Ingen vattenavgång och förlossning än för dig då?
Aquagreen: nää, det e ju så att det blir ju hysteriskt med folk, men jag kommer dock inte att åka på öppningen, utan lite sugen innan jul.. men det e nog inte mindre folk för den delen.. Men man kanske får changsa.. en måndag kan man kanske ha tur att det inte e så mycket folk:)
Sugardynamite: jag lär nog missa både arcus och nolia om vi får den 17 okt som är BF, men man får väl se..
En fråga?? eftersom jag har fått lite förvärkar nu och det hjälper att jag badar.. visst var det ingen fara att bada badkar så länge vattnet inte har gått?? jag har för mig att det var så, men en kompis till mig fick inte bada badkar i slutet på graviditeten.. hoppas ni vet, för nu vill jg värkligen bada..
NORSKAN78 -Man kan bada badkar så länge inte vattnet gått
Som du sa man kan ju i såna fall åka en måndag morgon typ vid öppning, vad jag hört är IKEA försenat o öppnar efter jul??
Aquagreen: jaha, men då får jag väl vänta iaf tills efter jul med att åka..
å vilken tur att jag kan bada.. skulle dö om jag inte fick.. jag blir lite rädd av att ha så ont redan nu.. vill ju iaf vänta tills V 38 innan hon vill ut..